معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از تشکیل ۳۵۷ پرونده تخلف برای نانوایی های استان طی امسال خبر داد.
کد خبر: ۱۳۷۳۷۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹ 30 November 2015
معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از تشکیل ۳۵۷ پرونده تخلف برای نانوایی های استان طی امسال خبر داد.

عباس سجادی راد در گفتگو با خبرنگار مهر درخصوص نظارت برواحدهای نانوایی و تولید نان در استان گفت: دربحث نظارت بر واحدهای تولید نان ما به صورت مستمر نظارت داریم و در این راستا طی هشت ماهه سپری شده از امسال هشت هزار ۳۵۶ مورد بازرسی از واحدهای موجود صورت گرفته است.

وی از تشکیل ۳۵۷ مورد پرونده تخلف در این زمینه خبر داد و افزود: در مدت مذکور و طی رسیدگی به پرونده های تشکیل شده در این زمینه ۴۲۹ نانوایی متخلف شناخته شده اند.

معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن، تجارت استان کرمانشاه میزان جریمه تعیین شده برای واحدهای تولید نان متخلف در هشت ماهه مذکور را هفت میلیارد و ۷۴ میلیون و ۷۷۹ هزار و ۵۶۰ ریال اعلام کرد.

وی یادآور شد: در جهت تولید کیفی نان و جلوگیری از تخلفات در این حوزه چنانچه واحد تولید نانی که از آرد یارانه ای استفاده می کند مرتکب تخلف شود، آرد یارانه ای وی قطع و آزاد پز خواهد شد.

سجادی افزود: در برخورد با تخلفات در موارد اولیه به متخلفین تذکر داده شده و در مراحل بعدی ممکن است منجر به نصب پرچم، پلمپ واحد تولیدی، جرایم نقدی و... شود.

وی از اعمال مشوق هایی نیز در این زمینه خبر داد و گفت: چنانچه نانوایی ای در وظایف خود به نحو مطلوب عمل و خدمات مناسبی به مردم ارائه دهد، آرد یارانه ای که از واحدهای متخلف قطع شده به عنوان مشوق به این افراد داده می شود و یا ساعات کاری آنها افزایش خواهد یافت تا سود بیشتری نصیب آنها شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار