مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان از برپایی موکب بزرگ عشاق الحسین (ع) همدان از امروز در مرز مهران خبر داد.
کد خبر: ۱۳۶۸۱۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱ 29 November 2015

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان از برپایی موکب بزرگ عشاق الحسین (ع) همدان از امروز در مرز مهران خبر داد.

به گزارش فارس ؛ حجت‌الاسلام محمد کاروند با اشاره به برگزاری موکب‌های بزرگ عشاق الحسین (ع) در مرز مهران اظهار کرد: در راستای اجرای نیات واقفان خیراندیشی که در زمینه خدمت‌رسانی به زوار حسینی دارای موقوفاتی در سطح استان همدان هستند، چهار موکب در راستای پذیرایی و اسکان زائران کربلا در نقاط مختلف استان برپا شده است.

وی بیان کرد: یک موکب بزرگ نیز در مرز مهران از امروز برپا شده و آماده پذیرایی از زائران حرم مطهر سیدالشهدا (ع) است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان با بیان اینکه موکب برپا شده در مرز مهران به نام عشاق الحسین (ع) با همکاری استانداری همدان برپا شده است، افزود: دیروز چندین کامیون از استان همدان حاوی مواد غذایی به این موکب ارسال شده است.

وی اقلام ارسال شده به موکب عشاق الحسین(ع) در راستای پذیرایی از زوار حسینی(ع) را شامل 80 تن سیب‌زمینی، پنج تن سیب‌ درختی، 30 هزار بطری آب، دو تن خرما، 250 هزار عدد کیک، 120 هزار عدد قرص نان، یک هزار عدد کنسرو، 200 کیلوگرم پنیر، 15 هزار بطری دوغ، 15 تن شیر، 150 هزار عدد تخم‌مرغ، 5 هزار عدد حلوا، 50 کیلوگرم چای و 300 کیلوگرم قند برشمرد.

کاروند تصریح کرد: این موکب‌ها با 30 هزار پرس غذای گرم و 10 هزار پرس حلیم از زائران حسینی پذیرایی خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: کاروانی با حضور بیش از 40 نفر از همکاران ادارات اوقاف استان همدان نیز برای خدمت‌رسانی در موکب عشاق الحسین (ع) راهی مرز مهران شده‌اند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان در پایان اظهار کرد: راهپیمایی اربعین حسینی که هر سال با شکوه‌تر از سال گذشته برپا می‌شود، نشان از عمق ارادت و عشق مسلمانان جهان به اباعبدالله‌الحسین (ع) است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار