مشاور وزیر ارشاد:
مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور ایثارگران با بیان اینکه جمهوری ایران اسلامی دغدغه نفوذ بیگانگان را ندارد، گفت: دشمن از سلاح موشکی ما نمی ترسد بلکه ترس دشمن از وحدت و یکپارچگی و انسجام ملت است.
کد خبر: ۱۳۳۲۱۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۹ 22 November 2015
مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور ایثارگران با بیان اینکه جمهوری ایران اسلامی دغدغه نفوذ بیگانگان را ندارد، گفت: دشمن از سلاح موشکی ما نمی ترسد بلکه ترس دشمن از وحدت و یکپارچگی و انسجام ملت است.
به گزارش تابناک ایلام ، سردار سعید الفتی روز یکشنبه در نشست با کارکنان ایثارگر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام اظهار کرد: مردم پشتوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و مسئولان باید بعنوان خدمتگزاران مردم برابر قوانین، دین خود را به ایثارگران به معنای واقعی ادا کنند.
وی با بیان اینکه باید باورهای دینی و معنوی مردم بویژه نسل جوان جامعه تقویت شود که مستلزم تقویت فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی است، با تقدیر از مردم رزمنده و غیور ایلام و ایثارگری آنها در دوران جنگ افزود: اگر وجود مردم نبود ما نمی توانستیم بحران منافقان و بحران مناطق مرزی را حل کنیم.
مشاور وزیر ارشاد در امور ایثارگران تاکید کرد: هفته بسیج یادآور شجره طیبه امام راحل است و نقش بسیج در دفاع مقدس و بعد از آن در سایر سنگرهای فرهنگی و اجتماعی کشور پررنگ و اساسی است.
سردار الفتی یادآور شد: بسیج بیش از اینکه یک تشکل یا سازمان باشد یک تفکر است که با بکارگیری این تفکر ایران در صحنه های مختلف علمی، سیاسی و اجتماعی جهان درخشیده است و باید تلاش کرد این فرهنگ در جامعه رشد کرده به زیربنای فرهنگ عمومی جامعه تبدیل شود.
مشاور استاندار ایلام در امور ایثارگران نیز در این نشست گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با واژه شهید و شهادت مانوس شده و این فرهنگ باید بیش از پیش در جامعه احیا شود.
علی عباس شفیعی با اشاره به 168 مورد بمباران این استان در دوران هشت سال دفاع مقدس خاطر نشان کرد: مقاومت مردم این استان و از خود گذشتگی آنها، امنیت را به ارمغان آورد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام نیز در این نشست با اشاره به 430 کیلومتر مرز مشترک این استان با عراق گفت: مردم استان ایلام نقشی مهمی در پیروزی دوران دفاع مقدس داشتند.
علی محمد نیاکان با ذکر اینکه 50 درصد کارکنان این اداره کل از خانواده های ایثارگران هستند، افزود: از این تعداد، 25 نفر شاغل و شش نفر به افتخار بازنشستگی نائل آمده اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار