معاون هماهنگ كننده نيروي انتظامي با بیان اینکه پایه گذاری بسیج در سوریه یکی از کار های بزرگ سردار همدانی بود عنوان کرد: سردار همدانی جبهه جهادی را در سوریه ایجاد کرد.
کد خبر: ۱۳۲۸۶۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۹ 22 November 2015
معاون هماهنگ كننده نيروي انتظامي با بیان اینکه پایه گذاری بسیج در سوریه یکی از کار های بزرگ سردار همدانی بود عنوان کرد: سردار همدانی جبهه جهادی را در سوریه ایجاد کرد.

محمدعلي نوری نژاد در گفتگو با خبرنگارتابناک همدان با بیان اینکه سردار همدانی به محض ورود به سپاه یک تکیه برای دیگران بود عنوان کرد:سردار به دلیل توانمندی هایی که داشت در مجاهدت و دفاع یک الگو و منشا آرامش برای دیگران بود.

وی با بیان اینکه با شروع جنگ تحمیلی و ضرورت حضور جوانان در جبهه های جنگ سردار همدانی دلاورانه در دفاع از کشور شرکت و به دفاع از آرمان های کشور پرداخت، ادامه داد: سردار همدانی دارای خصوصیات اخلاقی بود که می تواند یک الگو برای جوانان این سرزمین شهید پرور باشد.

معاون هماهنگ كننده نيروي انتظامي با بیان اینکه حضور خود جوش و با عشق وعلاقه مردم درمراسم سردار همدانی نشان دهنده علاقه آنان به شهدا و سرداربود عنوان کرد: رفتار سردار همدانی دربرابر همه یکسان و پدرانه بود.

نوری نژاد با بیان اینکه این سردار مجاهد از انجام هرکاری برای مردم و انقلاب کوتاهی نکرد بیان کرد: دلیل محبوبیت سردار همدانی انقلابی بودن و پایبند بودن به تمام هدف ها و آرمان های انقلاب اسلامی و مردم بود.

وی با بیان اینکه حضور مردم نشان داد علاوه بر اینکه مردم با بصیرتی هستند شهدا را نیز خوب می شناسند بیان کرد: پیام حضور مردم در تشیییع سردار همدانی نشان دهنده این است که هر مسئولی خدمت گذار باشد در دل مردم حضور خواهد داشت.

معاون هماهنگ كننده نيروي انتظامي با بیان اینکه سردار همدانی از پیشکسوتان جهاد، شهادت، ولایت و از عاشقان امام بود ادامه داد: سردار همدانی مجاهدی بود که جبهه جهادی را در سوریه ایجاد و در برابرداعش که یک گروه دست نشانده آمریکایی است به مردم سوریه مقاومت را یاد آوری کرد.

نوری نژاد با بیان اینکه سردار همدانی مجاهد صبوری بود که در همه جبهه های حق علیه باطل شرکت کرد ادامه داد: پایه گذاری بسیج از کار های بسیار بزرگی بود که توسط سردار همدانی در سوریه شکل گرفت.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار