فرماندار سرعین خبر داد:
فرماندار شهرستان سرعین گفت: آبگرم‌های سرعین برای میهمانان نوروزی به شکل بهداشتی مهیا می‌شود.
کد خبر: ۱۳۱۵۱
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۴ 12 March 2015

فرماندار شهرستان سرعین گفت: آبگرم‌های سرعین برای میهمانان نوروزی به شکل بهداشتی مهیا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عاطف ناصری دیروز در نشست با جمعی از خبرنگاران در فرمانداری سرعین اظهار کرد: در آستانه تعطیلات نوروزی و حضور گردشگران بی‌شمار در قلب گردشگری استان اردبیل سرعین، ما آمادگی استقبال از مسافران و میهمانان نوروزی را داریم.

وی به وضعیت خاص سرعین و ضرورت خدمات‌رسانی کیفی‌تر را به گردشگران و مسافران یادآور شد و تصریح کرد: ما همه دستگاه‌ها را مکلف کرده‌ایم تا در انجام این رسالت عظیم موفق عمل کنند و همه دستگاه‌های خدمات‌رسان به حالت آماده‌باش درآمده‌اند تا با لغو مرخصی‌ها در خدمت مسافران و گردشگران نوروزی باشند.

فرماندار سرعین گفت: ‌برای اسکان گردشگران شش مدرسه مهیا شده و بخش عظیمی از نانوایی‌ها تا ظرفیت دو برابر فعالیت فعلی خود انجام وظیفه می‌کنند و تلاش بر این است تا سرویس‌های بهداشتی آماده‌سازی شده و کشیک ادارات نیز برای این ایام فراهم آید.

ناصری فعالیت شش اکیپ اداره برق را در یک جنبش حقیقی اصلاح روشنایی یادآور شد و افزود: تمام مجموعه‌های اداری و اجرایی به ویژه شهرداری و شورا تلاششان بر این است تا هتل‌داران،‌ صاحبان آب‌های گرم و دستگاه‌های دولتی آماده استقبال از مسافران و گردشگران باشند.

وی بهداشتی کردن آب‌های گرم و معدنی را به عنوان یک ضرورت یادآور شد و بیان کرد: برای بهسازی گاومیش‌گلی به عنوان آب گرمی که بیشترین استقبال از آن انجام می‌شود 700 میلیون تومان اعتبار پیش‌بینی شده است.

ناصری در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: 11 آبگرم معدنی سرعین در ایام نوروز آماده ارائه خدمات هستند که 9 مورد از آنها مدرن و بهداشتی و بهداشتی کردن دو مورد آبگرم‌ها نیز در اولویت است که باید از محل درآمدهای خود نظیر آبگرم پهن‌لو بتوانند به صورت بهداشتی ارائه خدمات کنند.

رئیس ستاد خدمات سفر سرعین ادامه داد: پنج دهنه از آب‌های گرم سرعین مدرن و چهار مورد نیز به شکل سنتی ارائه خدمات می‌کنند و همه آب‌های گرم این شهرستان مکلف شدند تا در آستانه تعطیلات نوروزی خدمات‌دهی خود را کیفی‌تر کنند.

وی با بیان اینکه اعتقاد داریم در سرعین قیمت‌ها پایین و کیفیت ارائه خدمات بالاست، گفت: ما راضی نیستیم قیمت‌ها پایین بیایند، چراکه در آن صورت خدمات کیفی لطمه می‌بینند بلکه باید با قیمت منطقی ارائه خدمات به گردشگران در شهر توریستی سرعین انجام شود.

ناصری افزود: پایین آوردن قیمت به بهانه حکم عادلانه صحیح نیست چراکه در این صورت کیفیت آسیب می‌بیند و ما انتظار داریم فعالیت‌هایی که در راستای استقبال از گردشگران و مسافران انجام می‌شود با مطلوبیت بیشتر همراه باشد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار