استاندار یزد گفت: لازم است برنامه‌ها و جشنواره‌هایی که در حوزه نماز تدارک دیده می‌شود برای جامعه و نسل جوان جذابیت داشته باشد.
کد خبر: ۱۳۰۳۴۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۰ 17 November 2015

به گزارش تابناک یزد،سید محمد میرمحمدی،در شورای اقامه نماز استان یزد اظهار داشت: اگر می‌خواهیم گرایش جوانان و نوجوانان را به اقامه نماز افزایش دهیم باید فعالیت‌های خود در این حوزه را تغییر داده و برای جذب جوانان به این فریضه دینی از برنامه‌هایی استفاده کنیم که جوانان را به خواندن نماز و حضور در مساجد تشویق کند.

وی عنوان کرد: همه مسائل زندگی ما در کنار نماز معنا پیدا می‌کند و ارزش‌های الهی و احکام اسلامی حول محور نماز در حرکت است.

استاندار یزد افزود: برای اینکه نماز را در بین نسل نوجوان و جوان ترویج کنیم، باید این مهم را از مدارس شروع کنیم و با تبیین فلسفه این فریضه دینی برای دانش‌آموزان به نحو مطلوب عشق و علاقه آنها به مسائل مذهبی و نماز را افزایش دهیم.

میرمحمدی اظهار امیدواری کرد: با تلاش همه مسئولان و عالمان دینی استان یزد بتوانیم فرهنگ اقامه نماز را در جامعه گسترش دهیم.

به گزارش فارس، در نشست شورای اقامه نماز استان یزد،‌ هر یک از اعضای حاضر در این نشست به تشریح فعالیت‌های خود در زمینه توسعه فرهنگ اقامه نماز در جامعه پرداختند.

در این نشست درباره نحوه برنامه‌ریزی برای برگزاری جشنواره شعر نماز و نیایش به افق عشق ویژه استان یزد بحث و تبادل نظر شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار