با ورود فرماندار و دستور بازگشایی راه مشکل توقف عملیات اجرایی پروژه راه اصلی خلخال به فیروزآباد برطرف شد.
کد خبر: ۱۲۹۶۳۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۱ 16 November 2015
به گزارش ایرنا ، به دنبال مسدود شدن راه توسط پیمانکار قطعه دوم پروژه راه اصلی خلخال به فیروزآباد فرماندار خلخال با حضور در محل اجرای پروژه دستور جمع آوری ماشین آلات سنگین پیمانکار قطعه دو این پروژه را صادر و با باز شدن جاده عملیات اجرایی آسفالت انتهای مسیر قطعه یک راه در تقاطع اردبیل به سرچم از سرگرفته شد.
فرماندار خلخال روز یکشنبه در این زمینه به خبرنگار ایرنا گفت: در حالی که این پروژه مراحل پایانی خود را طی و همه دست اندرکاران برای آماده سازی راه و افتتاح آن تا چند روز آینده در تلاش هستند عوامل اجرایی پیمانکار قطعه دو پروژه به بهانه تخریب سطح زیرسازی شده راه توسط کامیون های حامل آسفالت پیمانکار قطعه یک اقدام به مسدود کردن جاده با استفاده از چند دستگاه ماشین آلات سنگین راه سازی و کامیون کرده بودند که با ورود به موضوع و دستور جمع آوری ماشین آلات از میان جاده عملیات اجرایی آسفالت انتهای مسیر قطعه یک در تقاطع این راه به راه اردبیل - سرچم از سرگرفته شد.
علی نظری با بیان اینکه اجازه توقف این پروژه حیاتی شهرستان را به هیچ کس نمی دهیم افزود: 150 متر از سطح زیرسازی قطعه دوم این راه از نظر مشاور و ناظر پروژه دارای اشکال فنی است و این اشکال نمی تواند دلیل قانع کننده ای برای مسدود کردن پروژه توسط این پیمانکار به بهانه تخریب سطح زیرسازی شده توسط کامیون های حامل آسفالت پیمانکار قطعه یک این راه باشد.
او گفت: پیمانکار قطعه دو موظف به رعایت نکات ایمنی تذکر داده شده از سوی مشاور پروژه بوده و تا زمان تحویل قطعه دوم راه باید در محل حضور داشته و از انتقال امکانات و ماشین آلات راه سازی خود از محل اجرای پروژه پرهیز کند.
وی با بیان اینکه عملیات اجرایی آسفالت یکی از مجموع سه تقاطع این راه تکمیل و کار آسفالت یک تقاطع نیز هم اکنون در حال انجام است افزود: به محض رفع اشکال فنی در تقاطع سوم واقع در حوالی روستای پروچ و در محدوده کاری پیمانکار قطعه دوم راه عملیات آسفالت این تقاطع نیز اجرا و پروژه برای افتتاح آماده خواهد شد.
نظری با تاکید بر لزوم ایمن سازی راه قبل از افتتاح رسمی این پروژه گفت: قبل از اجازه ورود رسمی خودروها به این جاده راه از لحاظ ایمنی باید کاملا تجهیزشده و نصب گاردریل ، تابلوهای هشدار دهنده و راهنمای جاده و سیستم روشنایی در سه تقاطع موجود در سیر
پروژه به پایان برسد.
فرماندار خلخال به پایان عملیات اجرایی خط کشی این جاده در حال احداث اشاره کرد و افزود: دقت در اجرای این پروژه که مراحل پایانی خود را طی می کند نباید فدای سرعت و یا بی دقتی شود.
راه اصلی خلخال به فیروزآباد اولین راه اصلی شهرستان خلخال است که به طول 27 کیلومتر شهر خلخال را به تقاطع راه اصلی اردبیل به سرچم در منطقه فیروزآباد متصل و امکان دسترسی مردم خلخال از طریق این مسیر اصلی به مرکز استان و کشور را فراهم می کند.
شهرستان خلخال با 95 هزار نفر جمعیت در 105 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار