مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت:‌ براساس برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده بیمارستان 32 تختخوابی شهرستان کوثر تا دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۱۲۵۲۱۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۱ 07 November 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاردبیل، خلیل محبت‌خواه بعد از ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات و نارسایی‌های حوزه راه و شهرسازی شهرستان کوثر اظهار داشت: بیمارستان 32 تختخوابی شهرستان کوثر که در حال حاضر 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته تا دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: با افتتاح و بهره‌برداری از این پروژه مهم و اساسی در شهرستان کوثر وزارت بهداشت اقدامات لازم را برای تجهیز آن به امکانات درمانی و بیمارستانی انجام می دهد که این امر زمینه‌‌ساز رفع بسیاری از مشکلات و نارسایی‌ها در این حوزه برای مردم شهرستان کوثر شده و مراجعه آنها را به سایر مناطق کاهش می‌دهد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از اختصاص 6 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای پروژه‌های حوزه راه شهرستان کوثر خبر داد و گفت: تلاش و جدیت بر این است تا تمامی این اعتبارات اختصاص یافته به شکل کامل در شهرستان کوثر تخصیص یافته و هزینه شود تا از مشکلات موجود در این حوزه کاسته شود.

وی با اشاره به اهمیت آسفالت راه‌های روستایی بیان کرد:‌ باید در هنگام اجرای عملیات آسفالت‌ریزی در جاده اصلی آسفالت جاده‌های روستایی نیز مورد توجه مسئولان راه و شهرسازی شهرستان کوثر قرار گیرد تا از این طریق بتوانیم شاهد توسعه آسفالت‌ریزی در مناطق روستایی این شهرستان باشیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در مورد احداث مجتمع فرهنگی و هنری در شهرستان کوثر تصریح کرد:‌ عملیات اجرایی مجتمع فرهنگی و هنری کوثر با واگذاری زمین برای احداث آن به زودی آغاز می‌شود که باید تلاش و جدیت بر تسریع در عملیات اجرایی و بهره‌برداری از این پروژه در شهرستان کوثر باشد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار