تیم کانون شمشیربازی اردبیل با قرار گرفتن در جمع سه تیم برتر کشور شگفتی ساز لیگ برتر شد.
کد خبر: ۱۲۳۳
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۴ 27 January 2015
به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل در حالی که ششم اسفندماه هفته هفتم و پایانی این مسابقات برگزار می شود، تیم اردبیل در اسلحه اپه بصورت قطعی صاحب یکی از عناوین اول تا سوم خواهد شد و در مجموع سه اسلحه هم کسب مقام سوم تقریبا برای تیم کانون شمشیربازی اردبیل قطعی شده است.

براساس این گزارش ، مسابقات هفته ششم لیگ برتر شمشیربازی باشگاه های کشور با برگزاری پنج دیدار برای تیم اپه و سه دیدار برای تیم سابر در تهران پیگیری شد.

تیم کانون شمشیربازی اردبیل در اسلحه اپه با چهار برد و یک باخت، مجموعا 13 امتیاز و در اسلحه سابر با یک برد و دو باخت مجموعا پنج امتیاز دیگر بدست آمد.

براساس این گزارش تیم اپه اردبیل با کسب برتری برابر تیم های هیات ساری، هیات آذربایجان غربی ، هیات آذربایجان شرقی و البرز و قبول شکست برابر تیم دانشگاه آزاد تهران مجموع امتیازات خود را به 43 امتیاز رساند تا در کنار تیم های استقلال و دانشگاه آزاد تهران در صدر جدول قرار بگیرد.

در اسلحه سابر، تیم اردبیل پس از شکست تیم ساری، برابر تیم های پر قدرت استقلال و دانشگاه آزاد تهران شکست خورد و مجموعا پنج امتیاز گرفت و مجموع امتیازات خود را در این اسلحه به 18 امتیاز رساند.

اما در مجموع سه اسلحه و در حالی که تیم اردبیل در دو اسلحه حضور دارد، تیم استقلال تهران با کسب 111 امتیاز از 29 بازی در صدر قرار دارد.

تیم دانشگاه آزاد تهران با 109 امتیاز از همین تعداد بازی دوم است و تیم کانون شمشیربازی اردبیل با 61 امتیاز از 21 بازی در رده سوم قرار گرفته است.

هیات ساری با 57 امتیاز، تهران با 46 امتیاز و سروش همدان با 43 امتیاز در رده های چهارم تا ششم قرار دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار