اعضای شورای مرکزی انجمن اسلامی اساتید دانشگاه آزاد اسلامی یزد با مدیریت حوزه علمیه استان ديدار و گفت‌وگو كردند.
کد خبر: ۱۲۲۴۱۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۵ 02 November 2015

به گزارش تابناک یزد،دکتر "حمید رضا شرافت" دبیر انجمن اسلامی اساتید دانشگاه آزاد اسلامی یزد در اين ديدار گفت: حوزه و دانشگاه را جدا از هم نمی‌دانیم و برای رسیدن به هدف مشترک همراه و هم مسیر هستیم .

وي افزود: در حال حاضر کار گروه‌های تخصصی برای پاسخگویی به نیازهای انجمن و دانشگاه و نهایتاً جامعه طراحی‌ شده و فرصت خوبی است که اساتید، دانشجویان، طلاب و روحانیون بتوانند به صورت چهره به چهره کنار هم قرار بگیرند و به صورت کار گروهی فعالیت کنند .

شرافت گفت: حوزه علمیه در فعال‌سازی و پیشبرد اهداف این کارگروه تخصصی مشارکت كند و در اولین فرصت تفاهم‌نامه همکاری متقابل منعقد شود.

حجت الاسلام "محمد شمس" مدیر حوزه علمیه استان یزد نيز پيشنهاد داد که برخی کلاس‌ها به صورت مشترک از طلاب و دانشجویان برگزار شود یا برخی از کلاس‌های دانشگاه در حوزه علمیه و برخی از کلاس‌های حوزه نيز در دانشگاه برگزار شود.

وي در ادامه با اشاره پيگيري‌هاي صورت گرفته از ابتدای سال حوزه علمیه یزد براي اخذ مجوز تحصيل طلبه‌ها در دانشکده صدا و سیما، گفت: در حال حاضر چنین دانشکده‌ایی فقط در شهر قم وجود دارد و دانشگاه می‌تواند با همکاری حوزه، دومین دانشکده را در یزد تاسیس كند.

در پایان این دیدار نيز مقرر شد تا هرچه سریع‌تر نشستي اختصاصی برای بررسی زمینه‌های همکاری و عقد تفاهم تشکیل شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار