درپی زلزله:
مديركل مديريت بحران استان یزد از آمادگي دستگاه‌های اجرایی براي هرگونه عمليات امدادي به مردم شهرستان بهاباد خبر داد.
کد خبر: ۱۲۱۵۰۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۶:۱۴ 01 November 2015
به گزارش تابناک یزد،جلسه هماهنگي دستگاه‌های اجرایی وامدادی استان در راستاي زلزله‌های رخ‌داده در شهرستان بهاباد با حضور مديركل مديريت بحران استان، فرماندار شهرستان بهاباد و نمايندگان دستگاه‌های مرتبط در سالن كنفرانس مديريت بحران برگزار شد.
«محمدحسين امامي» در اين جلسه اظهار داشت: پي گیری‌های لازم از سوي مديريت بحران استان براي امدادرساني به مردم شهرستان بهاباد در صورت لزوم انجام‌شده است.
امامي تصريح كرد: در صورت نياز ساير دستگاه‌ها نيز براي خدمت‌رسانی به مردم شهرستان بهاباد فعال می شوند.
در ادامه اين جلسه فرماندار شهرستان بهاباد گفت: اين شهرستان منطقه زلزله‌خیزی است كه نياز به تلاش بيشتر و ويژه مسئولان دارد.
«عباس اقبال» ادامه داد: لازم است تسهيلات و امكانات براي خدمت‌رسانی به مردم منطقه افزايش يابد و در حال حاضر 170 چادر در 10 منطقه اين شهرستان براي اسكان مردم استقراریافته است.
وی افزود: شهرستان بهاباد تا مركز استان فاصله 200 كيلومتر و از شهرستان بافق نيز 100 كيلومتر فاصله دارد و اگر شدت زلزله‌ها افزايش يابد در خدمت‌رسانی به مردم نیازمند توجه بیشتری هستیم.
گفتني است زمین‌لرزه‌ای باقدرت 8/4 درجه در مقياس ريشتر پنج‌شنبه‌شب گذشته شهرستان بهاباد را لرزاند و در روز گذشته نيز زلزله‌هایی باقدرت كمتر از 3 ريشتر اين شهرستان را لرزانده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار