کد خبر: ۱۲۱۳۶۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۱ 31 October 2015

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ‌البرز ‌مسیرهای راهپیمایی یوم‌الله سیزدهم آبان در شهرستان‌های مختلف این استان را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین روحی‌یزدی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران‌ به تشریح آخرین اقدامات انجام شده برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان در شهرستان‌های مختلف استان البرز پرداخت و با تاکید بر اینکه مبارزه با استکبار جزو امور لاینفک سیاست‌های جمهوری اسلامی ایران است، گفت: همانطور که مقام عظمای ولایت تاکید فرمودند، آمریکا مظهر اصلی استکبار جهانی است و ما از مبارزه با این رژیم جنایتکار و استکباری دست برنمی‌داریم.

وی ‌در ادامه به اعلام مسیرهای راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان در البرز پرداخت که مسیرهای فوق به این شرح است:

شهرستان کرج: میدان توحید – بلوار امامزاده حسن (ع) – مصلی نماز جمعه. سخنران راهپیمایی مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران.

شهرستان ساوجبلاغ: میدان شهدا – بلوار امام خمینی (ره) – بلوار مصلی – مصلی نماز جمعه. سخنران راهپیمایی حجت‌الاسلام حسینی نوری مسئول دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان البرز.

شهرستان فردیس: فلکه اول به سمت مصلی نماز جمعه. سخنران حجت‌الاسلام ایمانی امام جمعه فردیس.

شهرستان اشتهارد: خیابان دکتر چمران – خیابان امام خمینی (ره) – گلزار شهدا. سخنران علی نجفی رئیس آموزش و پرورش شهرستان اشتهارد.

شهرستان طالقان: میدان جلال آل احمد – میدان شهید فلاحی – مسجد جامع. سخنران حجت‌الاسلام حجازی‌نیا رئیس دفتر فرهنگی دانشگاه آزاد طالقان.

شهرستان نظرآباد: مسیر آقایان: خیابان شهدای شمالی – خیابان انقلاب – میدان جانبازان – میدان سپاه. مسیر خواهران: بلوار شهید سلطانی – میدان سپاه.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین روحی یزدی تاکید کرد که برنامه یوم‌الله 13 آبان راس ساعت 9 به صورت سراسری و همزمان با دیگر نقاط کشور در استان البرز آغاز خواهد شد و همچنین بسته‌های فرهنگی و تبلیغی در بین راهپیمایان توزیع خواهد شد.

در بخش دیگری از این جلسه، خبرنگار فارس از روحی یزدی که رئیس دفتر نظارت شورای نگهبان در استان البرز را نیز برعهده دارد، درباره انتخابات سئوال کرد.

خبرنگار فارس از روحی‌یزدی درباره تبلیغات زودهنگام برخی از کاندیداها و همچنین حضور برخی از مدیران دولت در جلسات حزبی و انتخاباتی پرسید که وی در پاسخ گفت: متاسفانه این اخبار صحت دارد و ما فردای عاشورا به طور کامل اتفاقاتی که در ایام عزاداری سید و سالار شهیدان از سوی برخی از کاندیداها صورت گرفته بود را با مستندات لازم به شورای نگهبان فرستادیم.

وی افزود: متاسفانه در این ایام مشاهده شده که برخی از کاندیداها با سوء استفاده از احساسات مردم در ایام عزاداری سید و سالار شهیدان تبلیغات می‌کردند، از جمله اینکه در یک منطقه ایستگاه صلواتی راه‌اندازی کرده و با نصب تلویزیون‌های مداربسته تصاویر، مواضع و دیدگاه‌های کاندیداهای احتمالی را تبلیغ می‌کردند.

این مسئول اظهار داشت: همچنین برخی نیز کارت‌هایی را تحت عنوان زیارت عاشورا و یا با طرح‌هایی که مختص روز عاشورا و ایام عزاداری محرم و صفر است را به همراه عکس‌های خود چاپ و به صورت گسترده توزیع کردند.

روحی‌یزدی گفت: به طور قطع تمام این اقدامات مستندسازی و در پرونده این افراد ثبت و ضبط شده است. ضمن اینکه معتقدیم اینگونه اقدامات نه تنها تاثیرمثبت برای این افراد ندارد، بلکه به دلیل تلاش برای سوء استفاده از احساسات مذهبی مردم، اثر مخرب نیز خواهد داشت.

سوال دیگر خبرنگار فارس مربوط به حضور برخی از مدیران دولتی و فرمانداران در جلسات حزبی و تبلیغاتی بود که روحی یزدی در این ارتباط نیز گفت: متاسفانه می‌بینیم، کسانی که برگزار کننده انتخابات هستند در جلسات حزبی و گروهی و تبلیغاتی شرکت می‌کنند. به آنها تذکر لازم داده شده و این رفتار به مافوق آنها نیز گزارش شده است.

وی افزود: همچنین این اقدامات مستندسازی شده و به طور قطع برخورد لازم با این مدیران صورت می‌گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار