با حکم محمدعلی سرلک رئیس دانشگاه پیام‌‌نور سرانجام پس از نزدیک به یک سال انتظار مهرداد محرم‌زاده از محاق سرپرستی بیرون آمد و حکم ریاست دانشگاه پیام‌نور استان اردبیل را دریافت کرد.
کد خبر: ۱۱۹۹۰۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۱ 28 October 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بر اساس اعلام دانشگاه پیام‌نور استان اردبیل، در حکم محمدعلی سرلک خطاب به مهرداد محرم‌زاده رئیس دانشگاه پیام‌نور استان اردبیل آمده است: با توجه به مراتب تعهد و شایستگی و تجارت ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به سمت رئیس دانشگاه پیام‌نور استان اردبیل محسوب می‌شوید. امید است با درایت، تدبیر و تلاش و همراهی همکاران و اعضای هیئت علمی در ارتقای جایگاه آموزشی - پژوهشی دانشگاه پیام‌نور استان و واحدهای تابعه تلاش کرده تا در مسیر آرمانی نظام اسلامی و اهداف دولت تدبیر و امید گام‌های جدی و اساسی برداشته شود.

بعد از ابلاغ این حکم رئیس دانشگاه پیام‌نور استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: ما تلاش خواهیم کرد تا در مقطع جدید دانشگاه پیام‌نور علاوه بر انجام فعالیت‌‌های علمی، پژوهشی و تحقیقاتی به ارتقای رشته‌های دانشگاهی نیز کمک کنیم.

مهرداد محرم‌زاده با بیان اینکه ما تصمیم گرفتیم در سال‌جاری و همچنین سال آینده سه رشته کارشناسی ارشد را به مجموعه رشته‌های این دانشگاه اضافه کنیم، گفت: یکی از اهداف دانشگاه پیام‌نور در دوره جدید توسعه و تقویت تحصیلات تکمیلی است.

وی افزود: ما در این زمینه برنامه‌ریزی‌های خوبی را انجام داده‌ایم و قطعا بعد از اخذ مجوز از مرکز سعی خواهیم کرد تا متناسب با نیاز بازار کار نسبت به دایر کردن رشته‌های تحصیلی جدید در مقاطع کارشناسی ارشد اقدام کنیم.

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان اردبیل تصریح کرد: در کنار انجام امور آموزشی و پژوهشی سعی‌مان بر این است تا فضایی را فراهم آوریم تا پروژه‌های نیمه‌تمام دانشگاه پیام‌نور استان به ویژه سردرب این دانشگاه و برخی مجموعه‌های ورزشی به سرعت تکمیل شده و زمینه حرکت تحولی در دانشگاه پیام‌نور فراهم آید.

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، با گذشت دو سال از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید همچنان برخی از روسای دانشگاه‌های استان به ویژه دانشگاه محقق اردبیلی با حکم سرپرستی مدیریت می‌شود و معلوم نیست بالاخره حکم ریاست گودرز صادقی برای دانشگاه محقق اردبیلی نیز چه وقت اعلام خواهد شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
مهران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۷
تابناک جان با عنایت پروردگار و نیز با عنایت ویژه دولت تدبیر و امید بر نیروهای لایق در همین روزهای بسیار نزدیک حکم ریاست دکتر گودرز صادقی تنفیذ خواهد شد...
تابناک جان لحن بیانتان بسیار مغرضانه و دور از اخلاقیات یک رسانه است لطفا تجدید نظر کنید...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
حکم ریاست دکتر صادقی هم صادر خواهد شد تا سیه روی شود هر که در او غش باشد.
البته این تاخیر حکمتی نیز داشت تا چهره واقعی همه روشن شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار