رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: در سفریک روزه وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان بوشهر ضمن بازدید از طرح‌های پارس جنوبی مشکلات واحدهای صنعتی استان بوشهر بررسی می‌شود.
کد خبر: ۱۱۹۷۵۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۴ 28 October 2015
تابناک بوشهر: سید محمد حسینی محمدی با بیان اینکه "محمدرضا نعمت‌زاده"  فردا به بوشهر سفر می‎کند اظهار داشت: وزیر صنعت، معدن و تجارت ابتدا از فازهای 17 و 18 پارس جنوبی بازدید  می‎کند.

وی با اشاره به اینکه بازدید از طرح‌های پتروشیمی در پارس جنوبی از دیگر برنامه‌های سفر وزیر صنعت به استان بوشهر است گفت: وزیر صنعت، معدن و تجارت در این سفر از مجتمع‌های پتروشیمی از جمله مهر، کاویان، دلاهو، انتخاب و دماوند در شهرستان‌های کنگان، عسلویه و دیر بازدید می‌کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر بررسی مشکلات صدرای بوشهر را از دیگر برنامه‌های سفر وزیر صنعت به استان بوشهر دانست و خاطر نشان کرد: دراین سفر مشکلات شرکت صنعتی دریایی صدرای بوشهر مورد بررسی قرار می‎گیرد و از پروژه‌های در دست ساخت این شرکت بازدید می‌شود.

حسینی گفت: در سفر نعمت‌زاده به استان بوشهر ضمن بازدید از واحدهای تولیدی منطقه ویژه اقتصادی بوشهر، در نشستی با سرمایه‌گذاران حوزه صنعت، معدن و تجارت مشکلات این حوزه بررسی می‌شود.

وی نشست با نماینده ولی فقیه در استان بوشهر و بازدید از طرح متانول کاوه از دیگر برنامه‌های سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر دانست.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر بیان کرد: وزیر صنعت، معدن و تجارت صبح فردا پنجشنبه از طریق فرودگاه عسلویه وارد استان بوشهر می‌‍شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار