مدیرکل کمیته امداد امام خمینی بوشهر خبر داد
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر از اختصاص 30 دستگاه تراکتور برای متقاضیان تحت پوشش کمیته امداد به‌منظور اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی در استان بوشهر خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۸۴۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۷ 27 October 2015
تابناک بوشهر: احمد لطفی صبح امروز در حاشیه نشست مدیران کمیته امداد استان بوشهر، در جمع خبرنگاران با اشاره به سیاست‌های کمیته امداد در مبحث توانمندسازی اقتصادی خانواده‌های تحت پوشش امداد در استان بوشهر، اظهار داشت: بر اساس جلسه‌ای که با حضور رئیس کمیته امداد و مسئولین تراکتورسازی تبریز در راستای توسعه فرصت‌های شغلی برای مددجویان موردحمایت در بخش مکانیزاسیون کشاورزی برگزارشده است، مقرر شد تعداد 2 هزار دستگاه تراکتور با قیمت ویژه از شرکت مذکور در اختیار متقاضیان طرح‌های اشتغال و خودکفایی در سطح کشور قرار گیرد.

لطفی افزود: تمام تراکتورهای مذکور مشمول 10درصد تخفیف قیمت پایه است، گروه‌های هدف مشمول بهره‌مندی از این تسهیلات، مددجویان کمک‌معیشت‌ بگیر و فرزندان مددجوی موردحمایت با اولویت افراد ساکن در مناطق روستایی و داشتن گواهینامه ویژه هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر خاطرنشان کرد: تعداد 30 دستگاه تراکتور سهمیه استان بوشهر در سال 94 است که تاکنون 6 نفر از مددجویان تحت پوشش این نهاد  متقاضی طرح مذکور بوده‌اند و مقدمات واگذاری تراکتور به آنان در حال انجام است.

لطفی ابراز امیدواری کرد که با استقبال مددجویان و فرزندان آن‌ها از این طرح، زمینه اشتغال پایدار آن‌ها فراهم شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار