بسته خبری ویژه «تابناک گیلان»؛
تحولات در گذر است و خبر هیچ ‌گاه متوقف نخواهد شد؛ خبرهایی رسمی و ‌گاه غیر‌رسمی؛ خبرهای که مورد توجه قرار می‌گیرد ‌یا ممکن است همه به سادگی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود...
کد خبر: ۱۱۷۲۹
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۳ 08 March 2015
تحولات در گذر است و خبر هیچ ‌گاه متوقف نخواهد شد؛ خبرهایی رسمی و ‌گاه غیر‌رسمی؛ خبرهای که مورد توجه قرار می‌گیرد ‌یا ممکن است همه به سادگی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبرهایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر‌ به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کم‌رنگ و پررنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد. 

رصد‌خانه «تابناک گیلان» جایی است که خبرهای پوششی و ‌گاه غیررسمی و ‌گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، ‌برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبرهایی که ‌گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و ‌گاه به دلیل کم‌توجهی رسانه‌ها به حاشیه ‌می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری ‌هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. 


متاسفانه با دانشگاه آزاد ناعادلانه برخورد شده بود
عضو هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان گفت: دولت اجازه رفتار غیرعادلانه گذشته را نسبت به دانشگاه آزاد نخواهد داد.
به گزارش تابناک گیلان، محمد باقر نوبخت سخنگوی دولت در هشتمین جلسه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی کارهای بسیار بزرگ مادی و معنوی و ارزشمندی را انجام داد اما متأسفانه بسیار ناعادلانه با آن برخورد می کردند، زمانی که مجبور بودیم فرزندانمان را برای ادامه تحصیل در رشته‌های معمولی در سطوح کاردانی یا بالاتر به خارج از کشور بفرستیم، دانشگاه آزاد اسلامی به این مطالبات، پاسخ درستی داده است و صرفه جویی ارزی را برایمان به ارمغان آورد.

معاملات امروز در بورس رشت
به گزارش تابناک گیلان، مدیر تالار منطقه ای بورس رشت گفت : در معاملات روز یکشنبه بورس اوراق بهادار رشت، 9 میلیون و 455 هزار و 231 سهم داد و ستد شد.
محمدرضا مهران فر  افزود: این میزان سهم به ارزش اقتصادی 14 میلیارد و 843 میلیون و 237 هزار و 183 ریال مورد داد و ستد قرار گرفت که 34 درصد مربوط به خرید سهام است.
وی اظهار داشت : دو میلیون و 751 هزار و 265 سهم به ارزش اقتصادی پنج میلیارد و 57 میلیون و 915 هزار و 72 ریال خریداری شده است.

به گزارش تابناک گیلان، مسابقات شطرنج قهرمانی رده های سنی زیر 12 پسران کشور، روز یکشنبه با معرفی نفرات برتر در رشت پایان یافت .
در پایان این رقابت ها و در رده سنی زیر هشت سال ، بورسا تسلیمی از گیلان با کسب هشت امتیاز عنوان قهرمانی کشور را کسب کرد، محمد نظری از خراسان شمالی با کسب 7.5 امتیاز در مکان دوم قرار گرفت ، کیارش کدخدایی از تهران و امیرمحمد نظام دوست از گیلان نیز با کسب 7.5 امتیاز و پوئن شکنی کمتر به ترتیب عناوین سوم و چهارم را کسب کردند .
همچنین در پایان رقابت های شطرنج قهرمانی رده سنی زیر 10 سال پسران کشور ، بردیا دانشور از گیلان با کسب 7.5 امتیاز به مقام قهرمانی رسید ، سینا ابراهیمی از فارس نیز با همین امتیاز و پوئن شکنی کمتر در مکان دوم قرار گرفت.

به گزارش تابناک گیلان، علی علی‌دوست امروز در رشت با اشاره به وضعیت هوای گیلان اظهار کرد: با ورود سامانه ناپایدار هوای گیلان امروز نیمه ابری، ابری و بارش خفیف باران است.
وی هوای گیلان در فردا را نیمه ابری، ابری و مه‌آلود و بارش باران و در ارتفاعات بارش برف پیش‌بینی کرد و افزود: این توده هوای سرد و بارش‌زا روز سه‌شنبه از گیلان خارج می‌شود. کارشناس هواشناسی گیلان از کاهش پنج تا شش درصدی دما در جلگه خبر داد و با اشاره به وضعیت دریا تصریح کرد: دریا امروز با احتیاط و برای فردا نامناسب است.

به گزارش تابناک استان، فریدون رهنمای رودپشتی صبح امروز در جمع هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی گیلان نقش دانشگاه آزاد در عرصه‌های سیاسی و اقتصادی کشور را برجسته خواند.
وی با اشاره به تصویب بودجه دانشگاه آزاد در سال 94 تصریح کرد: حرکت دانشگاه آزاد اسلامی در چارچوب مشخصی است و به همین منظور بودجه سال 94 این دانشگاه 58 هزار میلیارد ریال تصویب شد که 48 هزار میلیارد ریال آن از محل شهریه و بقیه نیز خارج از شهریه است.
معاون برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد اسلامی تعیین مقدار مذکور بودجه را نشانه رسالت مهم دانشگاه آزاد اسلامی دانست و گفت: فعالیت‌های خارج از شهریه و تبدیل به احسن کردن اموال مازاد یکی دیگر از مسئولیت‌های هیئت امنا و از فعالیت‌های این دانشگاه در سال94 است.

به گزارش تابناک گیلان، یک شناگر گیلانی به مرحله جدید اردوی تیم ملی نوجوانان ایران دعوت شد .
مسوول روابط عمومی هیات شنا ، شیرجه و واترپلوی استان گیلان در این خصوص گفت : از سوی کادر فنی تیم ملی شنای زیر 17 سال ایران 25 شناگر برتر به اردوی تیم ملی دعوت شدند که از این تعداد ، یک شناگر گیلانی است .
سمیه عظیمی افزود : بر این اساس ، امیر فتحی مقدم شناگر شایسته گیلانی به سومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی نوجوانان (آینده سازان) دعوت شد .

به گزارش تابناک گیلان به نقل از روابط عمومي هيات فوتبال استان گيلان،  واحد مسابقات اين هيات برنامه مسابقات هفته بيستم ليگ برتر فوتبال گيلان ( جام گيل ) اعلام كرد.
 
 هفته ( 20 )  سه شنبه 93/12/19  ساعت 14/30 :
 
استقلال نوين رشت – شهرداري چوبر تالش
ملوان نوين انزلي – پاس گيلان
صداقت آستارا – شهاب پسيخان رشت
كادوس ماسال – شهرداري چاف چمخاله
مهتاب بافت شفت – شهرداري ماسال
شهرداري كلاچاي – شهرداري رودسر


رتبه

تیم

بازی

امتیاز

1

شهرداري رودسر   

18

40

2

كادوس ماسال

19

36

3

پاس گيلان

18

34

4

شهرداري چوبر تالش

19

32

5

شهرداری ماسال

19

31

6

ملوان نوین انزلی

19

31

7

سبحان دارو

18

28

8

شهاب پسيخان رشت 

18

26

9

مهتاب بافت شفت 

19

26

10

شهرداري چاف چمخاله 

18

17

11

شهرداري كلاچاي

18

14

12

 صداقت آستارا  

18

12

13

استقلال نوين رشت

18

11

14

هيات فوتبال آستانه

-

-

                                                   





منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار