با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران امورات تابعه جلسه بررسی روند افزایشی درآمدهای جاری شرکت آبفا استان ایلام در سال ۱۴۰۳ برگزار شد که در این جلسه اعضا به بررسی راهکارهای افزایش بهره‌وری در حوزه درآمدی شرکت در سال پیش رو پرداختند.
کد خبر: ۱۱۶۲۱۶۷
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۰ 11 April 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ سرپرست شرکت در این جلسه ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر و قبولی طاعات و عبادات همکاران با اشاره‌ به هدف این جلسه گفت: در بحث درآمد و هزینه‌ها، با چالش های اساسی مواجهیم.

دکتر محمد محمدی افزود: آب و فاضلاب از محل درآمد خود اقدام به خدمات رسانی می کند و زمانی که درآمدهای آن به موقع وصول نشود مطمئنا در ارائه خدمات نیز اختلال بوجود خواهد آمد از این رو می‌طلبد تا مشترکین در زمان مقرر نسبت به پرداخت آب بهای خود اقدام کنند.

سرپرست آبفا، بدهی برخی سازمان ها و تاخیر در پرداخت قبوض توسط مشترکین را دلیل مطالبات انباشته آبفا برشمرد و تاکید کرد: با توجه به رابطه مستقیم درآمدی شرکت با خدمات رسانی، این مهم در دستور کار قرار خواهد گرفت و معاونت مشترکین و مدیران امور موظف هستند در اسرع وقت موضوع را پیگیری و نتیجه آن برای اجرا گزارش دهند.

وی همچنین خواستار در اولویت قرار گرفتن تعویض "کنتور های خراب" شد و گفت: انجام اقداماتی از جمله رفع شکستگی ها، شناسایی مشترکان پرمصرف، بازدید مستمر از انشعابات قطع شده، جمع آوری انشعابات غیرمجاز در مدیریت مصرف و وصول مطالبات بسیار تاثیرگذار است.

لازم به ذکر است در این نشست موارد مختلفی از جمله نحوه پیگیری وصول مطالبات بر اساس تمامی ظرفیت های موجود، نحوه قرائت و توزیع قبوض و ارائه خدمات به موقع به مشترکین، نحوه گردش کار در حوزه شناسایی و جمع آوری انشعابات غیرمجاز، نظارت بیشتر بر نحوه کار مأموران قرائت و پیمانکاران مرتبط مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در این خصوص تصمیماتی اتخاذ که به امورات تابعه جهت پیگیری، ابلاغ شد./ع

 

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار