موزه ای از جنس معنویت
«موزه شهدای استان اردبیل» گنجینه ای از آثار بر جای مانده از رزمندگان شهید دوران دفاع مقدس است که هر بازدید کننده ای را به حال و هوای معنوی جبهه ها می برد. ساختمان موزه شهدای اردبیل در محل خانه تاریخی رضازاده در محله اوچدکان اردبیل واقع شده است.
کد خبر: ۱۱۶۱۸
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۳ 08 March 2015

استاندار اردبیل خواستار فرهنگ سازی برای حضورمردم به ویژه اصناف، دانشجویان، دانش آموزان و نوجوانان در موزه شهدای اردبیل شد.

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از روابط عمومی استانداری، مجید خدابخش در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از موزه شهدای استان به عنوان یک ظرفیت و مرکز مهم در شناسایی و نگهداری آثار شهدا یاد کرد و گفت: برنامه های متعددی از جمله زیارت عاشورا و دیگر برنامه های فرهنگی در موزه شهدای اردبیل برگزار می شود.

« موزه شهدای استان اردبیل» گنجینه ای از آثار بر جای مانده از رزمندگان شهید دوران دفاع مقدس است که هر بازدید کننده ای را به حال و هوای معنوی جبهه ها می برد.

ساختمان موزه شهدای اردبیل در محل خانه تاریخی رضازاده در محله اوچدکان اردبیل واقع شده است.

به گزارش تابناک اردبیل، در این موزه دو طبقه ، آثار شهدای استان از اصناف مختلف از جمله شهدای روحانی، ورزشکار، دانش آموزان و سرداران در 120 غرفه، 77 ویترین دیواری، 19 ویترین وسطی که مجموعا 96 ویترین را شامل می شود و 60 گالری به نمایش گذاشته شده است. (عکس از صادق پناهی)

 

بیشتر بخوانید:
 
زیارت عاشورا
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار