فرماندهی قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی در محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه در بیانیه‌ای اعلام کرد: حمله ناجوانمردانه به کنسولگری ایران در سوریه نشانگر عجز و درماندگی رژیم غاصب صهیونیستی است که امروز در باتلاق فلسطینی‌ها گرفتار شده‌اند و برای فرار از بی‌آبرویی و قدرت‌نمایی پوشالی جنایت خود را گسترده می‌کنند.
کد خبر: ۱۱۶۱۰۳۵
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۳ 02 April 2024

به گزارش تابناک قزوین، امیر سرتیپ دوم حسین محمدشفیعی، فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی و ارتش آجا در استان‌های قزوین و زنجان در محکومیت حمله رژیم غاصب صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه و شهادت جمعی از سرداران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و کارکنان کنسولگری بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه به این شرح است:

بسم الله قاصم الجبارین

پس از عملیات طوفان‌الاقصی و انعکاس خونخواری و رذالت رژیم غاصب صهیونیستی به واسطه کشتار انسان‌های بیگناه در سطح دنیا، جهانیان بیش از پیش به خوی واقعی و غیر انسانی این رژیم جعلی پی برده‌اند همان خوی ظالمانه که در نهایت این رژیم را به قتلگاه تاریخی مستبدان و فراعنه خواهد برد.

اکنون که به فضل الهی دوران ظلم و جور این رژیم سست‌تر از خانه عنکبوت به پایان خود نزدیک شده و پیشگویی رهبران الهی در حال تحقق است مشاهده می‌شود که اضطراب و سردرگمی ناتمام، تمامی ارکان‌های صهیونیسم را در برگرفته است و در نهایت این دست و پا زدن‌های نهایی غرق شدن آنان را سرعت بیشتری می‌بخشد.

حمله ناجوانمردانه و بزدلانه به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه نشانگر همین عجز و درماندگی رژیم غاصب صهیونیستی است که امروز در باتلاق فلسطینی‌ها گرفتار شده‌اند و برای فرار از بی‌آبرویی و قدرت نمایی پوشالی جنایت خود را گسترده می‌کنند.

فرماندهی قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی ضمن محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در سوریه و تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت سرداران سرافراز اسلام و کارکنان کنسولگری به ملت شهید پرور ایران اعلام می‌دارد که تا پای جان حامی محور مقاومت و مظلومان جهان خواهد بود و در مسیر انتقام جویی از ظالمان صهیونیستی به تبعیت از فرمان امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) عزیز گام‌های خیبرشکن را برخواهد داشت.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار