کتاب «بررسی و مدیریت اختلالات روانپزشکی در بزرگسالان» با تألیف علی مشکین یزد و پروانه سودمند توسط انتشارات جهاد دانشگاهی قزوین منتشر شد.
کد خبر: ۱۱۶۲۶۴۸
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۵ 15 April 2024

به گزارش تابناک قزوین، کتاب «بررسی و مدیریت اختلالات روانپزشکی در بزرگسالان» با هدف دسته‌بندی انواع اختلال روان‌پزشکی در بزرگسالان جهت سهولت دسترسی برای دانشجویان و پرستاران شاغل تألیف شده است.

این کتاب عملکرد پرستار سلامت روان را در زمینه همه‌گیرشناسی، عوامل خطر، اتیولوژی، بررسی اولیه، تشخیص، تظاهرات بالینی، درمان و آموزش به بیمار درباره اختلالات روانپزشکی در بزرگسالان را ارتقا می‌دهد و درک مفاهیم کلیدی و تمرین چارچوب‌ها در نقش اساسی رابطه پرستار با بیمار را پشتیبانی می‌کند.

این کتاب اشاره مناسبی به مفاهیم اساسی و اقدامات پرستاری خاص مرتبط با مراقبت از بزرگسالان دارای اختلال روانپزشکی دارد و مطالب کتاب «بررسی و مدیریت اختلالات روانپزشکی در بزرگسالان» در ۱۲ فصل مطرح شده که هر فصل به بررسی یکی از اختلالات روان‌پزشکی بزرگسالان نظیر اختلال شخصیت، اختلال خواب، اختلال سایکوتیک و سایر موارد می‌پردازد.

به گزارش ایسنا، «بررسی و مدیریت اختلالات روانپزشکی در بزرگسالان» در ۳۱۶ صفحه و قطع رحلی به بهای ۳۲۰ هزار تومان از سوی انتشارات جهاد دانشگاهی قزوین منتشر شده است و علاقه‌مندان می‌توانند جهت تهیه نسخه فیزیکی این کتاب به لینک B۲n.ir/g۳۹۹۱۶ مراجعه کنند.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار