مهدی طارمی با انتشار ویدیو و متنی در صفحه شخصی خود، به داوری دیدار پورتو مقابل استوریل پرایا اعتراض کرد.
کد خبر: ۱۱۶۰۸۷۱
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰ 02 April 2024

پورتو شب گذشته و در میان شگفتی همگان، مقابل تیم رده پانزدهمی استوریل پرایا با یک گل تن به شکست داد تا عملا این تیم دیگر هیچ شانسی برای کسب عنوان قهرمانی در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر پرتغال نداشته باشد.

به گزارش ورزش سه، در این دیدار، مهدی طارمی در فهرست 20 نفره پورتو قرار نداشت تا شایعات مبنی بر قرار گرفتن نام او در لیست سیاه سرجیو کونسیسائو افزایش یابد چرا که گفته می‌شود از زمان قطعی شدن حضور این مهاجم ایرانی در اینتر، روابط میان طرفین رو به سردی رفته است.

با این حال، تصور می‌شد که پورتو بدون طارمی نیز کار چندان سختی مقابل استوریل پرایا نداشته باشد اما اخراج مستقیم دیوگو کاستا سنگربان ملی پوش پورتو در دقیقه 64 معادلات را به هم ریخت. در ادامه، کاسیانو موفق شد دروازه اژدها را باز کند و چیکو کونسیسائو نیز در دقایق پایانی بازی اخراج شد تا پورتو 9 نفره شود.

علاوه بر این، په‌په بازیکن برزیلی پورتو نیز از روی نیمکت اخراج شد تا آنتونیو نوبره، داور این بازی، مورد هجمه شدید بازیکنان و هواداران آبی و سفید قرار بگیرد. جایی که آنها اعتقاد دارند یک خطای پنالتی در دقیقه 56 و زمانیکه هنوز کاستا اخراج نشده بود، برای پورتو اعلام نشده است.

 

در این صحنه و پس از یک ارسال در عرض به درون محوطه جریمه، چیکو کونسیسائو پس از برخورد با مدافع استوریل پرایا سرنگون می‌شود که داور اعتقادی به خطای پنالتی ندارد و صحنه نیز مورد بازبینی قرار نمی‌گیرد.

 
 
 

خشم طارمی از داوری، پرتغال را در بر گرفت!

خشم طارمی از داوری، پرتغال را در بر گرفت!

خشم طارمی از داوری، پرتغال را در بر گرفت!

حالا نیز بازیکنان پورتو از جمله مهدی طارمی با انتشار پستی مشترک در صفحات رسمی خود، به داوری دیدار با استوریل پرایا اعتراض کرده‌اند. در متن این اطلاعیه آمده است:

اگرچه ما به عنوان یک گروه کاری معتقدیم که اکثر اوقات در برابر کارهایی که برخی انجام می‌دهند و چیزهایی که می‌گویند، راز ادامه دادن در سکوت کردن است، اما پس از اتفاقات دیشب، کمترین کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که صدای اعتراض خود را بلند کنیم.

اشتباهات همیشه در زندگی و فوتبال وجود خواهند داشت، اما استفاده نکردن یا ندانستن روش‌های کاهش آن‌ها فقط یک تاخیر غیرقابل توضیح است.

با این همه تکنولوژی، آیا ما فوتبال پرتغال را در سایه نظرات سلیقه‌ای ادامه خواهیم داد؟
در سایه دوگانگی‌ها؟

همه اینها بسیار فراتر از باخت یا برد است…
همه اینها فراتر بسیار مهم‌تر از چگونگی وقوع شکست و پیروزی است.
این اعتراض علیهِ "راه بیهوده‌ای" است که در آن اشتباهات صورت می‌گیرد و تنها گزینه‌ای که به ما می‌دهند پذیرش، سکوت و ادامه دادن است.

فوتبال بخش کوچکی از جامعه است، همه ما باید یاد بگیریم، پیشرفت کنیم و تکامل پیدا کنیم، اما برای انجام این کار باید صدای خودمان را هم به گوش دیگران برسانیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار