هافبک مس رفسنجان گفت: نویدکیا اعلام کرده که تا پرداختی‌ها صورت نگیرد، سر تمرینات حاضر نمی‌شود.
کد خبر: ۱۱۵۷۲۷۹
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۳ 04 March 2024

به گزارش تابناک کرمان، فرشید باقری هافبک تیم مس رفسنجان، پس از صعود این تیم به مرحله یک هشتم جام حذفی گفت: امروز بازی بی نقصی انجام دادیم و یکی از بهترین روز‌های مس رفسنجان بود. همه بازیکنان روز فوق‌العاده‌ای داشتند و امروز بهترین تیم ایران را بردیم. از هواداران استقلال خواهش می‌کنم تیم قابل احترام خود را حمایت کنند. امروز روز استقلال نبود. شرایط این روز‌های استقلال را کاملا درک می‌کنم و نباید دنبال مقصر بود. باید حمایت کنند تا این تیم شرایط خوب خود را حفظ کند.

او ادامه داد: تیم ما یعنی مس رفسنجان به یک آرامش خیلی خوب رسیده و عملکرد امروز ما فوق العاده بود. مقابل بهترین تیم ایران بی نقص کار کردیم. از مسئولان باشگاه مس رفسنجان و مسئولان استان خواهش می‌کنم که اگر این تیم برایشان مهم است به قول‌های خود عمل کنند. آقای نویدکیا اعلام کرد که گویا قول‌هایی داده‌اند که تا فردا پرداختی تیم را به یک درصدی می‌رسانند.

هافبک مس رفسنجان تاکید کرد: نویدکیا اعلام کرد تا زمانی پرداختی‌ها انجام نشود سر تمرین ما نمی‌آید. اگر دلشان برای این تیم می‌سوزد کمک کنند. ما دل رفسنجان را خوشحال کردیم و الان وقت آن است که اگر تیم مس برای آن‌ها اهمیت دارد حمایت کنند تا بلایی که به سر مس کرمان آمد بر سر مس رفسنجان نیاید. نمی‌دانم الان باید از چه کسی بخواهم و الان وقت حمایت است. این تیم حیف است.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار