مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از برگزاری کنگره بزرگداشت شهدای دانش‌آموز و شهدای معلم با حضور مدیران کل آموزش و پرورش سراسر کشور در کرمان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۷۰۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۴ 03 March 2024

به گزارش تابناک کرمان، رضا رضایی صبح امروز در شوراى آموزش و پرورش استان کرمان که با حضور استاندار کرمان در سالن مرکز آموزشی، رفاهی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان برگزار شد، اظهار داشت: سیزدهمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان کرمان امروز برگزار می‌شود و به جز یک جلسه، تمام جلسات آن با حضور شخص استاندار برگزار شده است.

وی با اشاره به حضور حماسی مردم کرمان در روز ۱۱ اسفندماه در پای صندوق‌های رای، گفت: از حضور حماسی مردم و همه دانش‌آموزان رأی اولی سراسر استان کرمان و از دختران و پسران دانش‌آموز عزیز تشکر می‌کنم که با حضور باشکوه خود و خانواده‌های خود باعث وحدت در کشور و ناامیدی دشمنان نظام شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه هزار و ۳۰۰ شعبه اخذ رای در مدارس استان کرمان واقع شده بود، افزود: آموزش و پرورش استان کرمان تمام توان خود را برای برگزاری این انتخابات گذاشت.

وی با اشاره به اینکه کنگره بزرگداشت شهدای دانش‌آموز و شهدای معلم در استان کرمان برگزار می‌شود، ادامه داد: در حاشیه برگزاری این کنگره مدیران کل آموزش و پرورش سراسر کشور نیز به کرمان می‌آیند.

رضایی با بیان اینکه وزیر آموزش و پرورش نیز در این کنگره و همایش مدیران حضور دارد و سخنرانی می‌کند، گفت: این کنگره شهدا روز پنجشنبه در دانشگاه فرهنگیان کرمان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این کنگره، بیان کرد: در این مراسم از دانش‌آموزان مصدوم و جانباز حادثه تروریستی روز ۱۳ دی ماه در کرمان نیز تجلیل می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش رشته آموزگاری سال ۱۴۰۳ نیز روز جمعه برگزار می‌شود، افزود: بیش از ۳۱ هزار نفر در این آزمون شرکت می‌کنند که تعدادی زیادی از آن‌ها از خانم‌ها هستند.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار