«امیر مهدی‌زاده» و «محمود نعمتی» نمایندگان کاراته قم برای شرکت در اردوی آماده‌سازی تیم ملی جهت حضور در مسابقات لیگ جهانی کاراته ۲۰۲۴ فرانسه به‌خط شدند.
کد خبر: ۱۱۵۰۵۵۷
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۱:۴۶ 23 January 2024

به گزارش تابناک قم، نخستین مرحله از رقابت‌های لیگ جهانی کاراته در سال ۲۰۲۴ با حضور ۳۸۳ کاراته کا از ۵۸ کشور طی روزهای ۶ تا ۸ بهمن‌ماه به میزبانی فرانسه در سالن «پیر دو کوبرتن» شهر پاریس برگزار خواهد شد.

با نظر سرمربی تیم ملی کاراته کشورمان امیر مهدی‌زاده و محمود نعمتی دو کاراته‌کای موفق قمی به اردوی آماده‌سازی جهت حضور در این رقابت‌ها دعوت شدند.

مهسا افسانه، آتوسا گلشادنژاد، مبینا حیدری و لیلا برجعلی در بخش بانوان، علی مسکینی، بهمن عسگری، ذبیح الله پورشیب، صالح اباذری و مهدی عاشوری دیگر کاراته‌کاهای کشورمان هستند که برای حضور در این مسابقات ثبت نام کرده‌اند.

طبق برنامه اعلام شده از سوی کمیته برگزاری، این دوره از مسابقات جمعه ششم بهمن ماه با برگزاری مبارزات وزن ۷۵- کیلوگرم مردان آغاز می‌شود.

مبارزات اوزان ۶۰- کیلوگرم و ۸۴- کیلوگرم مردان، ۵۰- و ۶۱- کیلوگرم زنان و کاتای زنان در روز نخست برگزار می‌شود.

کاراته کاهای اوزان ۵۵-، ۶۸- و ۶۸+ کیلوگرم زنان، ۶۷-، ۸۴- و ۸۴+ کیلوگرم مردان به همراه کاتای مردان شنبه هفتم بهمن ماه و در روز دوم برگزار خواهد شد و مبارزات رده بندی و فینال کلیه رده‌ها نیز در روز پایانی یکشنبه هشتم بهمن ماه انجام می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار