وزیر ورزش و جوانان ضمن گلایه از سازمان صدا و سیما گفت: این سازمان به عنوان مشوق اصلی در زمینه هویت‌بخشی و روحیه‌بخشی به جوانان و اشتغال آنان باید در جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان شرکت کند؛ اما اینگونه عمل نمی‌کند.
کد خبر: ۱۱۵۰۴۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۱ 20 October 2015

به گزارش تابناک یزد،محمود گودرزی در پنجاه‌وهفتمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان که امروز در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، افزود: حضور نیافتن صدا وسیما در جلسات ستاد ملی ساماندهی به استحضار رییس جمهور و دستگاه‌های دیگر می‌رسد و ما امیدواریم جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان غنی‌تر و پربارتر ادامه یابد.

 
وی با بیان اینکه مساله جوانان بسیار مهم است، اظهارکرد: اگرچه وزارت ورزش و جوانان نمی‌تواند در عرصه اجرا در حوزه جوانان وارد شود، اما می‌تواند در مسیر ایجاد یک گفتمان قالب در جهت رفع مشکلات جوانان عمل کند.
 
وزیر ورزش و جوانان اضافه کرد: مسائل جوانان متصل و به هم پیوسته و تابعی از متغیرهای کلیت و کلان حاکمیت، توسعه اقتصادی و توسعه پایدار است و در صورت تحقق این موارد جوانان نیز از آن منتفع می‌شوند.
 
گودرزی در پایان اظهارکرد: مساله اشتغال با تلاش فردی حل نمی‌شود، بلکه زمینه‌های دیگری نیاز دارد. فعالیت‌های جمعی و سازمان‌یافته می‌تواند درحل مشکل اشتغال کمک کند. در واقع این فعالیت‌ها؛ شرط لازم است ولی کافی نیست.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار