کد خبر: ۱۱۴۸۶۴۶
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۰ 12 January 2024

به گزارش تابناک مازندران ، حجت الاسلام و المسلمین خطیب، در جلسه شورای اداری و روسای حراست دستگاه های اجرایی مازندران با بیان اینکه رضایت مردم، مهمترین شیوه ارزیابی مدیران دستگاه‌های اجرایی است، اظهار داشت: 

همه مجموعه‌های دولتی و مدیران آن‌ها جهت امیدآفرینی و جلب رضایت مردم خالصانه باید کار کنند که موجب رضایتمندی مردم شود. 

متن سخنرانی وزیر اطلاعات در مازندران  

 

حجت الاسلام و المسلمین خطیب، یکی از مسائل مهم پیش روی استان‌ها را افزایش مشارکت مردم در انتخابات دانست و ادامه داد: افزایش مشارکت مردم در انتخابات می‌تواند نشان دهنده کارکرد مجموعه‌های دولتی در استان‌ها باشد.

وزیر اطلاعات گفت: حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری حضور هوشمندانه و همواره مردم در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی را مایه امنیت، عزت، پیشرفت و پایداری اعلام کردند.

وی با اعلام اینکه مقام معظم رهبری در سخنان اخیر خود از سفر‌های استانی رئیس جمهور و حضور در میان مردم تمجید کردند، افزود: حضور بی واسطه مسئولان در میان مردم، مایه امیدواری و یکی از عناصر اثرگذار در افزایش مشارکت مردمی است و حضور و سفر‌های استانی رئیس جمهور، آیت الله رئیسی نکته و درسی است برای همه و کسانی که در این دولت مردمی و انقلابی خدمتگذار هستند و مسئولیت دارند.

حجت الاسلام والمسلمین خطیب ادامه داد: نتیجه هر تحولی در راستای پیشرفت و تعالی کشور این است که کارکرد مدیران اجرایی چقدر رضایت مردم را به دنبال دارد.

وی با تاکید بر اینکه توجه به امنیت در تمامی سطوح مدیران و کارمندان می‌تواند سدی در برابر نفوذ دشمن باشد، گفت: نقاط مثبت زیادی در استان وجود دارد اما باید دانست که دشمنان ایران اسلامی نیز برای ایجاد ناامنی به همان میزان تلاش و توطئه خواهند کرد.

حراست‌ها سدی مقابل نفوذ دشمن

حجت الاسلام و المسلمین خطیب گفت: حفظ و صیانت از کارکنان دستگاه ها، وظیفه سنگینی است که بر عهده حراست‌ها است و باید با همراهی و مساعدت مدیران محقق شود.

وزیر اطلاعات افزود: در جنگ ترکیبی و در حوادث مختلف، نیرو‌های حراست مستقر در دستگاه‌های اجرایی با کمک مدیران توانستند حافظان نظام را سازمان دهند و نقش جدی در برقراری امنیت ایفا کنند.

وی ادامه داد: محور اصلی سند تحول دولت، مقابله با فساد است و در این زمینه نباید مصلحت اندیشی کرد. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار