بسته ویژه خبرهای پلیس استان
دراستان ایلام پلیس دارای نقشی تعیین کننده درکاهش ناهنجاریها وبرخورد با ناملایمات اجتماعی بوده وما برآنیم دراین بسته اخبار پلیس استان را به مخاطبین خود تقدیم نماییم
کد خبر: ۱۱۴۷۱۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۹ 19 October 2015
به گزارش تابناک ایلام،.پلیس مظهر امنیت وآرامش برای هرجامعه ای است وهمواره دارای نقش بسیارپررنگی در مداخلات اجتماعی وبرخورد باناهنجاری هاست ،هرچقدرپلیس مقتدر باشد به فراخور آن شاهد جامعه ای امن تر بوده و مردم بااحساس آسایش وامنیت روانی واجتماعی  به زندگی خود ادامه می دهند.
دراستان ایلام نیز پلیس دارای نقشی تعیین کننده درکاهش ناهنجاریها وبرخورد با ناملایمات اجتماعی بوده وما برآنیم دراین بسته اخبار پلیس استان را به مخاطبین خود تقدیم نماییم
دراین بسته خبری می خوانید:

کشف 107 پایپ مصرف شیشه در ایلام

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام از دستگیری 6 سوداگر مرگ و کشف 107 پایپ مصرف شیشه در عملیات پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز این شهرستان خبرداد.

سرهنگ "فردین پیری" اظهار داشت: طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز با هدف نامن کردن پاتوق خرده فروشان مواد مخدر اجرا شد.

وی ادامه داد: در اجرای این طرح 6 سوداگر مرگ دستگیر و بیش از 110 گرم انواع مواد مخدر کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام خاطرنشان کرد: کشف 107 پایپ مصرف شیشه و تعدادی ترازوی توزین مواد مخدر نیز از دیگر نتایج اجرای این طرح بود.

وی با بیان اینکه بسیاری از آسیب های اجتماعی ریشه در اعتیاد دارد گفت: پلیس مصمم است با خرده فروشان مواد مخدر قاطعانه برخورد نماید و اجرای این گونه طرح ها استمرار خواهد داشت.

قمه زني خلاف شرع و قانون است/ بر خورد قاطع پليس با جرايم زيرزميني

فرمانده انتظامي استان ايلام با اشاره به اينکه پيام تاسوعا و عاشوراي امام حسين(ع) عمل به فريضه امر به معروف و نهي از منکر است گفت:اعمال خرافي مانند قمه زني خلاف شرع و قانون است و پليس با اينگونه جرايم برخورد خواهد کرد.

سردار "علي دولتي" در جمع کارکنان انتظامي استان اظهار داشت:عزاداري براي اباعبدا.. الحسين (ع) احياء خط خون و شهادت و رساندن صداي مظلوميت به جهانيان است.

وي با اشاره به اينکه قيام امام حسين (ع) نماد کفر ستيزي است گفت:مردم درس آزادگي و شجاعت را به همه آزادگان جهان مي آموزد و امروز نيروي انتظامي به عنوان پرچمدار دفاع از ارزش هاي اسلامي پاسدار قيام امام حسين(ع) در جامعه است.

فرمانده انتظامي استان ايلام با تاکيد بر حفظ حراست عزاداري هاي ماه محرم تصريح کرد:نيروي انتظامي اجازه نخواهد داد افرادي با هنجار شکني،ارزش هاي اسلامي را زير پا بگذارد.

وي حجاب و پوشش اسلامي را نقطه عطف قيام امام حسين(ع) خواند و گفت:در جامعه اي که براي اباعبدا...الحسين(ع) عزاداري انجام مي شود رعايت نکردن حجاب و پوشش اسلام که مهمترين خواسته و هدف قيام ايشان بود مناسب نيست.

سردار دولتي، برگزاري مراسم هاي عزاداري در سطح استان ايلام را بسيار مطلوب ارزيابي کرد و از مردم و مسئولان هيئت هاي مذهبي خواست تا از ورود برخي بدعت ها که اصل و ماهيت اين عزاداري ها را لکه دار مي کند جلوگيري کنند.

اين مقام مسئول با تاکيد بر برخورد قانوني با قمه زني در سطح استان گفت: اين عمل برخلاف شرح و قانون است پليس با افرادي که به اين عمل اقدام مي کنند برخورد خواهد کرد.

وي در عين حال گفت: از ابتداي ماه محرم تا امروز هيچ گونه موردي از قمه زني در سطح استان گزارش نشده است.

فرمانده انتظامي استان ايلام در ادامه به برخورد شجاعانه حاجي ايلامي با مأموران وهابي عربستان در مکه اشاره کرد و گفت: اين فرد به واقع فرضيه امر به معروف و نهي از منکر را در جايي که وهابيت ملعون بدترين جنايت ها را مرتکب مي شوند به منصه ظهور رساند.

نهضت عاشورا از مرز اسلام گذشته است

رئيس عقيدتي سياسي فرماندهي انتظامي استان ايلام با تأکيد بر اينکه امروز نهضت ابا عبدالله الحسين (ع) از مرز اسلام و شيعه گذشته است ، گفت: قيام عاشورا ، انسانيتي و بشريتي است .

حجت السلام و المسلمين "بهمن جوشقاني" در مراسم عزاداري سرور و سالار شهيدان در جمع کارکنان انتظامي استان ايلام گفت: امروز در قلب اروپا و آمريکا ، مجالس عزاداري براي اباعبدالله الحسين (ع) برگزار مي شود.

وي گفت: نهضت عاشورا چنان امروز از همه مرزها گذشته و اختصاص به شعيه و مسلمانان ندارد .

رئيس عقيدتي سياسي فرماندهي انتظامي استان ايلام ادامه داد: گاندي رئيس جمهور فقيد هند با وجود اينکه مسلمان نبود ولي آزادگي و مبارزات خود در مقابل استعمار انگلستان را برگرفته از نهضت امام حسين (ع) دانسته است .

وي با اشاره به اينکه خيلي ها سعي کردند اين نهضت را از بين ببرند گفت: استکبار جهاني با همين هدف آتاترک را در ترکيه و رضا خان را در ايران برسر کار آوردند و مردم ايران ثابت کردند که با درس هاي عاشوراي حسيني بزرگ شده اند.

حجت السلام والمسلمين جوشقاني تأکيد کرد: امروز بقاء اسلام و انقلاب اسلامي ايران به واسطه نهضت اباعبدالله الحسين (ع) است و ما بايد قدردان نهضت تاسوعا و عاشورا باشيم .

کشف محموله 600ميليون ريالي کالاي قاچاق در چرداول

فرمانده انتظامي شهرستان چرداول در استان ايلام از کشف محموله آبميوه هاي قاچاق خارجي به ارزش 600ميليون ريال خبر داد.

سرهنگ"بهروز عليمرادي"در اين باره گفت:ماموران انتظامي شهرستان چرداول مستقر در پل سيمره اين محموله را هنگام کنترل خودروهاي عبوري از يکدستگاه کاميون کشف و ضبط کرد.

وي ادامه داد:اين محموله شامل بيش از 17هزار عدد انواع آبميوه،کمپوت و روغن ذرت خارجي بود.

فرمانده انتظامي شهرستان چرداول تصريح کرد:برابر بررسي هاي به عمل آمده اين محموله بيش از 600ميليون ريال ارزش ريالي داشته است.

وي با تاکيد بر بخورد قاطع و قانوني با قاچاقچيان کالا و ارز بر ضرورت همراهي و همکاري مردم و ساير دستگاهها و نهادهاي دولتي براي مقابله با پديده قاچاق تاکيد کرد.

تقدير مردم از پليس ايوان

جمعي از اهالي شهرستان ايوان در استان ايلام با نصب پلاکارد و دست نوشته از اقدامات خوب پليس اين شهرستان در دستگيري سارقان منزل تقدير کردند.

با وقوع چندين فقره سرقت منزل در مهر امسال در شهرستان ايوان تلاش چند روزه کارآگاهان پليس آگاهي نتيجه داد و 3سارق حرفه اي سابقه دار در اين زمينه بازداشت شدند.

بدنبال اين اقدام خوب پليس،برخي از اهالي شهرستان ايوان در مناطق مختلف پلاکاردها و دست نوشته هايي را در قدرداني از فعاليت هاي پليس در سطح شهر نصب کردند.

در اين پلاکاردها از سرعت عمل و هوشياري ماموران پليس شهرستان ايوان تقدير شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار