شورای فرهنگی نیروگاه شهیدسلیمی نکا طی بیانیه‌ای، حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان را محکوم کرد.
کد خبر: ۱۱۴۷۰۶۸
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۳ 04 January 2024

به گزارش تابناک مازندران، شورای فرهنگی نیروگاه شهیدسلیمی نکا طی بیانیه‌ای، حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان را محکوم کرد.

 

صدور بیانیه محکومیت حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان توسط شورای فرهنگی نیروگاه نکا  


بسم رب الشهدا و الصدیقین

شهادت مظلومانه جمعی از هموطنان عزیزمان در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان در سالروز شهادت سردار دلها، سرباز سرافراز و بی‌ادعای وطن سپهبد شهید حاج قاسم سليمانی موجب تأسف و تألم هموطنان و دوستداران انقلاب اسلامی شد و بار دیگر عمق قساوت و کینه دشمنان خبیث ملت سرافراز ایران اسلامی را برای همگان نمایان ساخت.

این حادثه اسفناک را به محضر حضرت وليعصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبري(مدظله العالي)، عموم هموطنان عزیز و خانواده های داغدیده تبریک و تسلیت عرض می‌نماییم.
دولت تروریست پرور آمریکا و رژیم کودک کش اسرائیل جنایتکار و عوامل مزدور آنان بدانند که ایران اسلامی سرزمين عاشقان و تربيت يافتگان مكتب سالار شهيدان است و مردم آن براي صيانت از مكتب اهل بيت(ع) و ارزش‌های ناب اسلامی تا پای جان ایستاده اند و اینگونه جنایات نه تنها خللی در عزم و اراده پولادین آنان ایجاد نخواهد کرد بلکه مردم ما را برای تداوم این مسیر نورانی مصمم‌تر خواهد کرد و هرگز اجازه نخواهند داد تا خواب آشفته آنان برای دلسرد کردن مردم و تضعیف انقلاب اسلامی تعبیر شود و به برکت خون پاک این شهدا پیام انقلاب اسلامی در گستره جهان پویاتر خواهد شد.

همچنين دشمنان بدانند پاسخ کوبنده به این اقدام مذبوحانه و خارج از موازین انسانی شادی زودگذر آنان را به تلخي و روزگارشان را به شب تیره مبدل خواهد کرد.

  شورای فرهنگی نیروگاه شهید سلیمی نکا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار