مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام ؛
مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت : ۷۰۰ قطعه در راستای قانون جوانی جمعیت و ۴۲۰ قطعه نیز در راستای نهضت ملی مسکن امروز رسماً و در محل به متقاضیان واگذار شد و هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های خدمت رسان جهت تأمین آب و برق کارگاهی برای احداث واحدها انجام شده‌است.
کد خبر: ۱۱۴۶۴۳۷
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵ 01 January 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ دوستی بیان داشت : 700 قطعه در راستای قانون جوانی جمعیت و ۴۲۰ قطعه نیز در راستای نهضت ملی مسکن امروز رسماً و در محل به متقاضیان واگذار شد و هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های خدمت رسان جهت تأمین آب و برق کارگاهی برای احداث واحدها انجام شده‌است.

وی گفت : در شهرهایی مثل شهر مهران و دهلران که محدودیت زمین وجود ندارد و آن را با الحاق به محدوده شهر تأمین نموده‌ایم و با پیگیری استاندارایلام و عنایت وزارت راه و شهرسازی زمین به متقاضیان نهضت ملی زمین و مسکن و همچنین قانون جوانی جمعیت واگذار شده است و باز هم اگر متقاضی واجد شرایط داشته باشیم شرایط واگذاری زمین فراهم است.

دوستی ادامه داد : سهم استان ایلام در طرح نهضت ملی مسکن طی چهار سال در حوزه‌های مختلف ۳۲۶۰۱ واحد مسکونی است که تا کنون در کل استان عملیات احداث ۱۵ هزار واحد مسکونی آغاز شده است./ع

 

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار