در اواخر بازی بیرانوند گوش آریا برزگر بازیکن جوان نساجی که سابقه بازی در پرسپولیس را دارد کشیدم یک اخطار گرفت. البته برزگر پس از بازیک در مصاحبه تلویزیونی گفت که علی آقا با من شوخی کرد.
کد خبر: ۱۱۴۵۹۵۷
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۰ 30 December 2023

به گزارش تابناک مازندران، در دیدار معوقه فوتبال نساجی و پرسپولیس شاهد دو صحنه جالب و در گیری مختصر بازیکنان دو تیم بودیم.

ماجرای درگیری ستاره پرسپولیس با بازیکن نساجی/ چند سالته که لات بازی در می آوری!؟

دو بازیکن پرسپولیس و نساجی در اواخر بازی دو تیم درگیر شدند. پرسپولیس درحالی موفق شد با یک گل نساجی را شکست دهد که در چند صحنه بازیکنان دو تیم با هم درگیر شدند. یکی از تعویض های نساجی در این بازی امیرحسین مهجوری هافبک ۲۱ ساله این تیم بود که به زمین رفت.این بازیکن که استایل خاصی هم داشت و خیلی هم محکم بازی می کرد، چند بار ستاره های پرسپولیس را زد که همین موضوع باعث عصبانیت بازیکنان پرسپولیس شد. هافبک جوان نساجی در یک صحنه خطای بدی روی محمد مهدی احمدی مدافع چپ پرسپولیس کرد که ممکن بود مصدومیت شدیدی برای این بازیکن به وجود بیاورد.در همین صحنه فرشاد فرجی که جزو خوب های پرسپولیس در این بازی بود و البته اصالتا هم قائمشهری است، از کوره در رفت و به شدت به بازیکن نساجی اعتراض کرد. فرجی از اینکه هافبک جوان حریف بارها همبازیانش را زده عصبانی بود، خطاب به بازیکن نساجی گفت: چند سالته که اینطور برای ما لات بازی در می آوری!؟گفتنی است بعد از این درگیری البته بازیکن نساجی بدون اینکه جوابی بدهد، به کارش ادامه داد تا درگیری همانجا به پایان برسد. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار