مدیرکل دیوان محاسبات استان ایلام گفت : در زمینه مصارف از مجموع ۱۲۴هزار میلیارد ریال اعم از هزینه ای، تملک دارایی ها و اختصاصی بر آورد شده برای استان در سال جاری تاکنون ۴۵هزار میلیارد ریال محقق شده است.
کد خبر: ۱۱۴۵۶۱۳
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰ 29 December 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ اسد زاده بیان داشت : طی ۲سال گذشته میزان اسناد جمع‌داری مورد بررسی و رسیدگی شده ۱۸هزار میلیارد ریال علاوه بر منابع و مصارف عنوان شده در ۳۴ دستگاه اجرایی مورد بررسی و حسابرسی قرار گرفته است.

وی افزود :  برای استان اعم از بودجه جاری، عمرانی، اختصاصی و شرکت‌های دولتی در سال گذشته را ۱۱۴هزار میلیارد ریال عنوان کرد که از این مبلغ ۹۴هزار میلیارد ریال تحقق و پرداخت شده است.

وی  با اشاره به اینکه برخی قوانین و مقررات مرتبط با مسائل مالی کشور دارای ابهام و یا نیاز به اصلاح دارند، جهت تصمیم‌گیری به مرکز ارسال می شود،مطرح کرد : در این زمینه از سال ۱۴۰۰ تاکنون تعداد ۲۷مورد احصاء و به دیوان محاسبات کشور برای تصمیم گیری اعلام شده است.

اسد زاده خاطرنشان کرد : در زمینه مصارف از مجموع ۱۲۴هزار میلیارد ریال اعم از هزینه ای، تملک دارایی ها و اختصاصی بر آورد شده برای استان در سال جاری تاکنون ۴۵هزار میلیارد ریال محقق شده است./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار