سالن ورزشی مدرسه پروین اعتصامی روستای حسین اباد شاملو از توابع بخش جوکار شهرستان ملایر همزمان با سراسر کشور میزبان افتتاح و برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی دختران آفتاب بود.
کد خبر: ۱۱۴۵۲۳۲
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۹ 25 December 2023

افتتاح جشنواره فرهنگی ورزشی دختران آفتاب در حسین آباد شاملو

سالن ورزشی مدرسه پروین اعتصامی روستای حسین اباد شاملو از توابع بخش جوکار شهرستان ملایر همزمان با سراسر کشور میزبان افتتاح و برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی دختران آفتاب بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، در راستای تقویت سلامت جسمی، روحی و روانی و ایجاد نشاط و شادابی در بین دانش آموزان دختر و تلاش در جذب آن‌ها به ورزش در اجرای طرح ملی دختران آفتاب با همکاری هیئت روستایی و بازی‌های بومی محلی، اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، اداره آموزش و پرورش بخش جوکار، اداره ورز ش و جوانان شهرستان ملایر و نمایندگی ورزش بخش جوکار و همچنین بخشداری و شهرداری و دیگر ادارات بخش جوکار و دهیاری و شورای روستای حسین اباد شاملو جشنواره فرهنگی ورزشی دختران آفتاب در سالن ورزشی مدرسه پروین اعتصامی روستای حسین آباد شاملو از توابع بخش جوکار شهرستان ملایر با حضور مسئولین استانی و شهرستانی و بخش جوکار در فضایی مطلوب برگزار شد.

بیش از پانصد نفر از دانش آموزان بخش جوکار، روستای حسین آباد شاملو و روستا‌های اطراف این بخش در این جشنواره باشکوه شرکت کردند و با اجرای برنامه ها‌ی متنوع و مفرح و شاد در زمینه‌های فرهنگی ورزشی عشق و علاقه به ورزش و پایبندی خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نشان دادند.

جشنواره دختران آفتاب در سه حوزه قهرمانی (در رشته‌های هندبال، والیبال، بدمینتون و..) , بازی‌های بومی محلی (هفت سنگ، داژبال و .. و آموزشی (حضور در کلاس‌های آموزشی سبک زندگی، مشاوره پیش از ازدواج و آسیب‌های اجتماعی) در بین دختران دانش آموز برگزار می‌شود.

ادای احترام به پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران همراه با خواندن سرود ملی، رژه تیم‌های شرکت کننده در جشنواره، اجرای سرود‌های مختلف با گرامیداشت یاد و نام شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس، جبهه مقاومت و مدافعان امنیت و سلامت و دکلمه در وصف مادران شهدای والامقام این اسوه ها‌ی صبر و استقامت، برپایی غرفه صنایع دستی و غذا‌های سنتی و محلی از برنامه‌های مفید وارزنده این جشنواره بود که مورد استقبال مسئولین حاضر در این جشنواره قرار گرفت.

در پایان و با حضور مسئولین حاضر در این جشنواره طی مراسمی با اهداء لوح تقدیر و هدایا از عوامل اجرایی و برگزاری این جشنواره باشکوه تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار