استاندار اردبیل درآیین کلنگ زنی کارخانه روکش تایر خلخال:
استانداراردبیل درسفر خود به خلخال کلنگ آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی به دهستان برندق و پنج روستای اطراف این دهستان در بخش خورش رستم خلخال را برزمین زد. همچنین با حضور استاندار اردبیل کلنگ طرح توسعه کشت بادام زمینی در این روستا برزمین زده شد.
کد خبر: ۱۱۴۴۷۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۱ 19 October 2015
استانداراردبیل گفت: با سرمایه گذاری بخش خصوصی درصنعت خلخال این شهرستان درمسیرتوسعه صنعتی قرارگرفته است.

به گزارش تابناک اردبیل، مجید خدابخش روز یکشنبه درآیین کلنگ زنی پروژه کارخانه صنعتی تولید روکش تایردرخلخال افزود: با اعلام آمادگی بخش خصوصی برای احداث کارخانه های بزرگ درخلخال راه برای توسعه صنعت این شهرستان هموارشده است.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه استان اردبیل از استان های پیشرو درصنعت لاستیک خودرو محسوب می شود، ایجاد و راه اندازی کارخانه روکش لاستیک خودرو و نیز احداث کارخانه تولید تایر خودرو درآینده علاوه برکمک به توسعه صنعتی، بخش مهمی ازمشکل اشتغال دراین شهرستان را برطرف خواهد کرد.

استاندار اردبیل با تقدیر از تلاش نماینده مردم خلخال وکوثر در پیگیری وجلب نظر بخش خصوصی برای راه اندازی صنعت لاستیک خودرو درخلخال گفت: فاز اول کارخانه تولید روکش تایر شرکت سامان بارز با 60 میلیارد ریال سرمایه گذاری برای 50 نفربه صورت مستقیم ایجاد اشتغال خواهد کرد.

استانداراردبیل درسفر خود به خلخال کلنگ آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی به دهستان برندق و پنج روستای اطراف این دهستان در بخش خورش رستم خلخال را برزمین زد.

دراین مراسم که با حضورجمعی ازمسوولان درروستای برندق خلخال برگزارشد، خدابخش گفت: این پروژه با تخصیص 170 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات ملی شرکت گاز استان اجرا و با تکمیل و بهره برداری ازآن شش روستای بخش خورش رستم خلخال از نعمت استفاده ازگازطبیعی برخودارخواهند شد.

همچنین با حضور استاندار اردبیل کلنگ طرح توسعه کشت بادام زمینی در این روستا برزمین زده شد.

دراین آیین نیزاستانداراردبیل ازپرداخت 11 میلیارد ریال تسهیلات بانکی ازسوی صندوق کارآفرینی امید به بادام زمینی کاران این روستا خبرداد وگفت: با پرداخت این تسهیلات ارزان قیمت با کارمزد چهاردرصد برای 110 نفر به طورمستقیم در این روستای دورافتاده خلخال ایجاد اشتغال شده است.

وی ازخلخال به عنوان شهرستانی مستعد برای توسعه محصولات کشاورزی گران قیمت ازجمله زعفران و پسته یادکرد وگفت:درسال های اخیر اقدامات خوبی برای توسعه کشت زعفران دربخش های شاهرود و خورش رستم صورت گرفته است که با ادامه این کار می توان به تبدیل شدن خلخال به یکی از قطب های بزرگ تولید زعفران درکشور امیدوار بود.

خدابخش گفت: دربحث اقتصاد مقاومتی و در راستای تحقق خواسته مقام معظم رهبری در امر ایجاد اشتغال روستایی کارهای بسیارخوبی از سوی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل از جمله پرداخت تسهیلات بانکی ارزان قیمت به متقاضیان طرح های اقتصاد مقاومتی درمناطق مختلف این استان صورت گرفته است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نماینده دانشجویان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۷
سلام آقای استاندار ، همه میدانند که لازمه توسعه واقعی ، توسعه آموزش عالیست شما اگر واقعا به فکر توسعه پایدار استان هستید چرا فکری به مدیریت دانشگاه بیس استان یعنی دانشگاه ... نمیکنید این دانشگاه بزرگ دوسال متوالیست که رییس ندارد و سرنوشت این همه استاد و دانشجو بدست یک سرپرستی سپرده شده که صلاحیتش به تایید شورای محترم انقلاب فرهنگی نرسیده است لطفا بیش از این ، این دانشگاه مهم را به حال خود رها نکنید ناسلامتی شما عضو هیات امنای دانشگاه هستید بی تفاوتی هم حدی دادرد...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار