امام جمعه موقت تهران و مشاور عالی رئیس قوه قضائیه با تاکید برمسأله حفظ حجاب فاطمی گفت: کشور با مسائلی همچون مشکلات اقتصادی مواجه است که بایستی مسؤولان با پیروی از سیره و راه شهدا و مدیریت جهادی به‌دنبال حل مشکلات باشند.
کد خبر: ۱۱۴۴۵۷۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۶ 21 December 2023

به گزارش تابناک کرمان، آیت‌الله کاظم صدیقی در آیین تشییع و تدفین پیکر مطهر یکی از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس در دادگستری استان کرمان، اظهار داشت: در ایام شهادت حضرت زهرا (س) قرار داریم که برپاکننده پرچم ولایت و غدیر در جهان است و مردم ایران در سراسر کشور به خوبی مراسم عزای آن حضرت را برپا کردند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به‌ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی و آرزوی پیروزی جبهه مقاومت افزود: حاج قاسم جزو سینه سوخته‌های حضرت فاطمه (س) بود و برای آن حضرت مراسم برگزار می‌کرد.

مشاور عالی رئیس قوه قضائیه اعلام کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) به وسعت اسمای حسنی الهی در عالم جلوه دارد و یکی از یادگار‌های آن حضرت خطبه فدکیه است.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی یک امت و یک مکتب بود و به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی شهید سلیمانی یک شخص نیست، خاطرنشان کرد: حاج قاسم آتش فتنه را در بیرون از کشور خاموش کرد که نتیجه شجاعت، تدبیر و اخلاص او بود که یک امنیت جهانی را کلید زد.

مشاور عالی رئیس قوه قضائیه با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در ماجرای غزه خوب درخشید و باعث افتخار اسلام شد، گفت: جهاد ما جهاد فی سبیل‌الله است و اسلام را خداوند با مرز جهاد حفظ کرده است.

مشاور عالی رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه اسلام امنیت می‌آورد و اوج بشریت تا بی‌نهایت است، افزود: اسلام یک دین کامل است و از این رو اسلام را حول محور همه کار‌ها قرار بدهید تا سعادتمند شوید.

امام جمعه موقت تهران گفت: حاج قاسم آتش فتنه را در بیرون از کشور خاموش کرد که نتیجه شجاعت، تدبیر و اخلاص او بود و یک امنیت جهانی را کلید زد.

آیت الله صدیقی با بیان اینکه امروز کشور به‌واسطه اسلام پیشرفت‌های زیادی داشته که به برکت خون شهدا است و شهدا برای دفاع از دین خدا رفتند، گفت: به اسلام پناه ببرید و از آن دفاع کنید که راه شهدا همین است.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه یک بخش از این خطبه جامع فلسفه احکام است، بیان کرد: قیام، دفاع و جهاد تبیین حضرت فاطمه زهرا (س) برای حفاظت از اصول دین و اجرای احکام دین است.

وی ادامه داد: همه در مورد عدل در جامعه سخن می‌گویند، اما حضرت زهرا (س) با ظرافت فرمود اجرای عدل، دل‌ها را با یکدیگر هماهنگ می‌کند، آثار بیرونی برای جامعه دارد و امنیت باطنی برای جامعه برقرار می‌کند.

آیت‌الله صدیقی با بیان اینکه همه باید مراقبت کنیم که در خانواده و اجتماع ظلمی از طرف ما به دیگران اتفاق نیفتد، گفت: این مهم در جامعه امنیت و آرامش ایجاد می‌کند و نتیجه عدل در جامعه آرامش باطنی است.

وی با اشاره به اینکه قانون در کشور اسلامی باید ۱۰۰ در صد مطابق احکام الهی و سیره ائمه اطهار (ع) باشد تا عدالت در جامعه اجرا شود، افزود: شهدای گمنام می‌آیند تا به ما یادآور شوند راه شهدا ادامه دارد و ما باید مقاومت کنیم.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار