مدیرعامل شرکت آبفا ایلام از تهاتر بدهی مالیاتی پیمانکاران حوزه عمرانی از محل بند(ف) تبصره (۵) قانون بودجه سال جاری به میزان۱۵۰ میلیارد ریال خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۴۰۰۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰ 18 December 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ پرویز ناصری با ارائه گزارشی از اقدامات معاونت مالی و پشتیبانی در نه ماه سال جاری اظهار داشت: این حوزه تاثیر بسزایی در دخل و خرج شرکت، برنامه ریزی برای ارائه خدمات به همکاران و ذینفعان و مسائل مربوط به حسابداری و کنترل هزینه ها، مدیریت منابع مالی و همچنین پشتیبانی از برنامه های عملیاتی و فنی همکاران را دارد.

وی افزود: براساس آخرین گزارش دریافتی از بخش معاونت مالی و پشتیبانی شرکت، تهیه و تنظیم صورتهای مالی و اخذ گزارش مقبول از سوی سازمان حسابرسی برای عملکرد سال ۱۴۰۱ و برگزاری مجمع عمومی در تاریخ مقرر از سوی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از مهمترین برنامه ها و اهداف شرکت در راستای شفافیت و مطلع شدن از آخرین وضعیت مالی شرکت بوده است.

مدیرعامل شرکت آبفا ایلام گفت: تسویه بدهی های مالیاتی تا پایان سال ۱۴۰۱ به مبلغ ۱۲۰ میلیارد ریال همچنین و تسویه بدهی دولت(ماده ۳۲) به مبلغ ۳۷ میلیارد ریال از محل مطالبات از نیروهای مسلح از جمله اقدامات انجام شده در حوزه معاونت مالی و پشتیبانی شرکت است.

ناصری در ادامه از تهاتر بدهی مالیاتی پیمانکاران حوزه عمرانی از محل بند(ف) تبصره (۵) قانون بودجه سال ۱۴۰۲ به مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال خبر داد.

وی بیان داشت: رسیدگی به درخواست کالاهای دریافتی از سایر معاونت ها، اقدام به موقع در تعمیرات تاسیسات ساختمانی و تهیه تجهیزات خودرویی و تعمیرات ماشین آلات شرکت و همچنین اقدامات لازم جهت کاهش مصرف انرژی از دیگر اقدامات این معاونت می باشد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار