در این جلسه مقرر شد تفاهم‌نامه همکاری فی مابین کمیته امداد و دادگستری استان جهت خدمت‌رسانی بهتر به نیازمندان امضاء گردد، همچنین در اجلاس فصلی قضات و رؤسای دادگستری، کمیته امداد گزارش مفصلی ارائه دهد و شورای حل اختلاف کمیته امداد نیز احیاء گردد.
کد خبر: ۱۱۴۱۱۶۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۰ 02 December 2023

به گزارش تابناک مازندران، میثم معافی با همراهی سیدموسی عمادی‌ترکامی ‌معاون حمایت و سلامت خانواده و جواد اسدی مزدی رئیس اداره حقوقی با حجت‌الاسلام اکبری رئیس کل دادگستری استان مازندران دیدار نمودند.

 

دیدار مدیرکل کمیته امداد مازندران با رئیس کل دادگستری استان  

در این دیدار حجت‌الاسلام اکبری با بیان اینکه، حمایت از اقشار مستضعف، اصلی پذیرفته شده است بیان داشت: تاسیس امداد بر اساس تقوا شکل گرفته است و دادگستری استان در جهت حمایت از مددجویان تلاش می‌نماید.

وی افزود: در این سال‌ها نقش توانمندسازی و فقرزدایی کمیته امداد مانند مرجان می‌درخشد.

در ادامه‌ی این دیدار، مدیرکل کمیته امداد مازندران از حمایت رئیس کل دادگستری استان نسبت به مشکلات حقوقی و قضایی جامعه هدف خود تقدیر کرد و گفت: امیدواریم در چهارچوب تعاملات و همکاری‌های مشترک با مجموعه قضایی استان، خدمات‌ بهتر به مددجویان و اقشار کم درآمد و آسیب‌پذیر جامعه انجام‌ پذیرد.

میثم معافی بیان داشت: قضات کیفری با داشتن ظرفیت قانونی مجازات جایگزین حبس می‌توانند کمک ارزنده‌ای به مؤدجویان ارائه نمایند.

خاطرنشان می‌شود: در این جلسه مقرر شد تفاهم‌نامه همکاری فی مابین کمیته امداد و دادگستری استان جهت خدمت‌رسانی بهتر به نیازمندان امضاء گردد، همچنین در اجلاس فصلی قضات و رؤسای دادگستری، کمیته امداد گزارش مفصلی ارائه دهد و شورای حل اختلاف کمیته امداد نیز احیاء گردد.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار