پس از روز های پر فراز و نشیب برای قیمت های لوازم خانگی و تبدیل شدن به یک سد برای ازدواج جوانان، امروز یک کار آفرین قمی به میدان عرضه ارزان آمده است تا علاوه بر ایجاد یک فروشگاه نگاهش به حوزه فرهنگ نیز باشد و در اولین اقدام برای اثبات حرفش افتتاحیه فروشگاه خود را با حضور اصحاب رسانه رقم‌ زد.
کد خبر: ۱۱۴۱۰۶۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۳ 02 December 2023

به گزارش تابناک قم، صبح جمعه ۱۰ آذرماه، سرای بی نظیر میزبان جمع کثیری از خبرنگاران قمی شد تا اولین مهمان های این فروشگاه جزو اصحاب فرهنگ باشند و خبر افتتاحیه رسمی این مرکز تجاری فرهنگی به مردم اعلام شود.

سرای بی نظیر مجموعه ای ۹ هزار متری است که در خیابان امام موسی صدر(خاکفرج) جنب استانداری واقع شده و امروز با عرضه حدود ۵۰۰ تخته فرش در ابعاد مختلف، قالیچه‌های فانتزی، مبلمان و تلویزیون، انواع گاز، اتوبخار، یخچال وفریزر، لوازم خانگی کوچک و اسپیکر آن هم به صورت نقد و اقساط ۲۴ تا ۳۶ ماهه میزبان دائمی همشهریان خواهد بود.

ارزانی و فرهنگ پیوست های یک فروشگاه در قم‌ شد / مسوولان به دنبال این مدیران باشند

علیرضا عربی‌نژاد، مدیرعامل این مجموعه اذعان کرد: هدف ما از ایجاد این مجموعه خدمت به مردم با شعار «ارزانی» و ایجاد شرایط مناسب اقساطی است به نحوی که مردم بدون پیش قسط، بدون ضامن و بدون نیاز به معرفی به بانک می توانند از سرای بی‌نظیر خرید داشته باشند.

وی ادامه داد: کارمندان، فرهنگیان و بازنشستگان به صورت کسر از حقوق و افراد کاسب با ارائه چک خرید می‌کنند و ظرف ۲۴ ساعت محصول با ضمانت‌نامه و گارانتی به آنان تحویل داده می‌شود.

عربی نژاد تاکید کرد: حمایت از کالای ایرانی باید توسط فروشگاه‌های بزرگ با عرضه تولیدات ملی انجام شود زیرا این اقدام به نفع مردم و کشور است و ما دراین راستا با ارگان‌های مختلف قرارداد منعقد خواهیم کرد.

اشتغال برای ۵۰۰ نفر در سرای بی نظیر

مدیر عامل سرای بی نظیر در ادامه توضیحات خود افزود: افتخار ما این است که طبق منویات مقام معظم رهبری کالاهای عرضه شده دراین مجموعه ایرانی است و سبب اشتغالزایی ۲۰۰ نفر به صورت مستقیم و۳۰۰ نفر به صورت غیرمستقیم شده و قول می‌دهم با برنامه‌های توسعه‌ای و حمایت مسئولان و مردم هرچه زودتر اشتغالزایی را به هزار نفر برسانیم.

ارزانی و فرهنگ پیوست های یک فروشگاه در قم‌ شد / مسوولان به دنبال این مدیران باشند

وی گفت: از همه ارگان‌ها ازجمله استانداری، سازمان همیاری شهرداری، نیروی انتظامی، وزارت ارشاد، سازمان حمایت از زندانی‌ها و بانک‌ها کمال تشکر را داریم و از همه مسئولان می خواهیم از کارآفرینان و بخش خصوصی حمایت کنند.

اقدامات فرهنگی ذیل فروشگاه شکل خواهد گرفت

مدیر سرای بزرگ بی‌نظیر درپایان بیان کرد: در راستای مسئولیت اجتماعی و فرهنگی ما در مقابل شهر مذهبی قم، برنامه ریزی کرده ایم تا در مناسبت‌های مختلف دراین مجموعه برنامه‌های فرهنگی برپا شود و علاوه بر آن برپایی نماز جماعت مغرب وعشاء، بیان مطالب مذهبی، ایجاد غرفه حجاب و امر به معروف و ایجاد غرفه کودک ونوجوان با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از جمله برنامه های فرهنگی این مجموعه است موجب می شود خانواده های عزیز در محیط مناسب و بدون دغدغه خرید داشته باشند.

سخنی با مسوولان

در روز هایی که چرخه تولید کمی لنگ میزند و سرمایه داران اغلب به فکر تجارت و ورود به حوزه صادرات و واردات هستند، یک کار آفرین با افق دید بالا توانسته برای ۵۰۰ خانوار شغل ایجاد کند و ضمن داشتن دغدغه فرهنگی، در تلاش است تا این عدد را به هزار نفر برساند و باید مطمئن بود در این مسیر چالش های گوناگونی مقابلش خواهد بود که نیاز است تا مسوولان ارشد استانی ضمن همیاری این مجموعه و سایر مجموعه های مشابه، به فکر ایجاد سازو کاری باشند تا مدیران اقتصادی دغدغه مند حوزه اجتماعی و فرهنگی بیشتر به میدان بیایند تا ضمن رونق اقتصاد به مقوله فرهنگ نیز توجه شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار