رئیس کمیته امداد بندپی گفت: ۱میلیارد و ۱۹۵میلیون تومان کمک‌های مردمی در بخش صدقات در ۸ ماهه نخست امسال در بندپی جمع‌آوری شد.
کد خبر: ۱۱۴۰۲۹۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱ 27 November 2023

به گزارش تابناک مازندران، احمد نیک‌پور اظهار داشت: ۱میلیارد و ۱۹۵میلیون تومان کمک‌های مردمی در بخش صدقات در ۸ ماهه نخست امسال در کمیته امداد بندپی جمع‌آوری شد.

 

جمع‌آوری بیش از ۳میلیارد تومان صدقه و کمک حامیان در بندپی  

وی افزود: ۱۶۲۳۱صندوق صدقات در بندپی وجود دارد که شامل؛ صنادیق صدقات خانگی، اداری و معابر می‌باشد.

رئیس کمیته امداد بندپی گفت: صدقات جمع‌آوری شده در بخش‌های درمان، کمک معیشت زندگی، جهیزیه، مسکن مددجویی، امور تحصیلی و فرهنگی و... برای خانواده‌های نیازمندان هزینه می‌شود.

نیک‌پور گفت: مردم خیر و نیک‌اندیش بندپی و شهر گتاب در کمک به خانواده‌های محروم و نیازمند مشارکت بسیار خوبی داشتند که با مساعدت و مشارکت مردمی و اعتبارات دولتی این نهاد گام‌های موثری در جهت رفع و کاهش فقر و محرومیت برداشته و اقدام خواهد نمود.

وی با اشاره به اینکه، در واحد اکرام تعداد ۱۷۱۱حامی از ۵۶۰ یتیم حمایت می‌کنند گفت: مبلغ ۲میلیارد و ۳۳۳ میلیون تومان جمع‌آوری و به حساب ایتام واریز شده است.

رئیس کمیته امداد بندپی بیان داشت: یکی از شاخصه‌های اصلی در امر مشارکت‌های مردمی داشتن حسن خلق و برخورد شایسته است و اطلاع‌رسانی صحیح و درست به خَیِّرین درخصوص نحوه هزینه کرد برای نیازمندان می‌باشد که می‌تواند میزان رضایت‌مندی و اعتماد عمومی را افزایش دهد.

نیک‌پور با تقدیر و تشکر از مردم نوعدوست بندپی و گتاب یادآور شد: درحال حاضر در این شهرستان ۳۴۲۰خانوار تحت حمایت و معیشت‌بگیر کمیته امداد قرار دارند و از خدمات مختلف و متنوع این نهاد بهره‌مند هستند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار