دکترامیرحسین نقی پور مدیرکل دامپزشکی استان همدان با صدور پیامی فرارسیدن هفته بسیج را تبریک گفت.
کد خبر: ۱۱۳۹۳۴۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۶ 22 November 2023

دکترامیرحسین نقی پور مدیرکل دامپزشکی استان همدان با صدور پیامی فرارسیدن هفته بسیج را تبریک گفت.

به گزارش تابناک همدان، دکتر امیرحسین نقی پور مدیرکل دامپزشکی استان با صدور پیامی، فرارسیدن هفته بسیج را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل می‌باشد:

نام بسیج همواره یادآور مکتب عشق، ایثار و خدمت بی منت برای مردم از جنس مردم است، نیرویی که در طی چهار دهه از انقلاب اسلامی هیچگاه دچار انحراف و بی راهگی نگردید و همواره در خط امام و رهبری به عنوان بازویی قدرتمند برای حفظ اقتدار ایران اسلامی با صلابت ایستادگی کرد.

بسیج در ۵ آذر ۱۳۵۸ به فرمان بنیانگذار کبیر و حکیم انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) تشکیل شد، و دارای چنان نیروی نافذ و کنترل ناپذیری گشت که سریع در قلوب عاشقان روح الله رخنه کرد و امروز در اغلب عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی، آموزشی و همانند آن چنان توسعه یافته که ردپای آن را در اغلب نهاد‌ها از بسیج طلاب، رسانه، مهندسین جامعه کشاورزی، ادارات و ... را می‌توان مشاهد کرد.

مردمی‌ترین نهاد جمهوری اسلامی که در نخستین روز‌های پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل (ره) و پشتوانه مردم تأسیس و به پایگاهی مردمی تبدیل شد، تشکیل بسیج بود که با حضور مقتدرانه خود در عرصه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، و همچنین رخداد‌ها و بلایای طبیعی ارزش‌های اسلامی و دفاع از مردم را به رخ جهانیان کشید و به جریانی هدفمند تبدیل گشت.

بسیج بازوی توانمند جمهوری اسلامی در پیشرفت و اقتدار کشور است و در اذهان جامعه، الگوی اخلاص، پاکی و فداکاری است و باید حافظ دستاورد‌های اخلاقی انقلاب باشد.

بدون شک ملت بزرگ ایران، آسایش و آرامش امروز خود را مدیون غیور مردان و بسیجیانی است که با فداکاری و از خودگذشتگی خود نگذاشتند به نهال انقلاب آسیبی برسد و سرافرازانه و محکم سر جای خود ایستاده است.

اینجانب ضمن سلام و درود به روان پاک شهدا و تعظیم در برابر خدمات و تلاش‌های بی‌وقفه بسیجیان، آغاز هفته بسیج را به همه مردم عزیز استان همدان به‌ویژه بسیجیان و سربازان و پیشقراولان دفاع از سلامت عمومی جامعه، تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای همه عزیزان سعادت، سربلندی و دوام توفیقات روز افزون مسئلت می‌نمایم.

دکترامیرحسین نقی پور

مدیرکل دامپزشکی استان همدان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار