رئیس پارک علم و فناوری استان کرمانشاه گفت: شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان استان تاکنون بیش از ۲ هزار و ۲۷۲ نفر اشتغالزایی داشته‌اند.
کد خبر: ۱۱۳۳۷۸۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۹ 24 October 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از فارس سیامک آزادی، رئیس پارک علم و فناوری استان کرمانشاه، اظهار کرد: با همکاری اداره‌کل صمت نخستین نمایشگاه و همایش کسب و کار در استان کرمانشاه برگزار شد.

وی ادامه داد: نمایشگاه این رویداد در محل برج و فناوری پارک علم و فناوری کرمانشاه با حضور بیش از ۱۵ غرفه از صاحبان خدمات کسب و کار ارائه‌کننده خدمات در سطح استان برگزار شد.

رئیس پارک علم و فناوری استان کرمانشاه تصریح کرد: پارک علم و فناوری استان کرمانشاه با شعار محوری پیشرو در توسعه زیست‌بوم نوآوری غرب کشور سال گذشته موفق شد از بیش از ۳۱۶ واحد فناور و دانش‌بنیان استان کرمانشاه حمایت کند و دستاورد بسیار موثری در توسعه زیست بوم نوآوری و فناورانه داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: این شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان استان کرمانشاه تاکنون بیش از ۲ هزار و ۲۷۲ نفر اشتغالزایی داشته که امیدواریم با توسعه این فعالیت‌ها و کسب و کار بتوانیم گام موثری در راستای تقویت و اشتغالزایی دانش‌بنیان هم‌استانی‌ها داشته باشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار