رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر از انعقاد تفاهم‌نامه برای تقویت زیرساخت‌های ستاد انتخابات خبر داد و گفت: در این راستا ستاد انتخابات و شعب اخذ رأی سراسر استان بوشهر به شبکه فیبر نوری مجهز می‌شود.
کد خبر: ۱۱۳۲۸۹۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۶ 19 October 2023

به گزارش تابناک بوشهر، اکبر پورات ظهر امروز در جلسه ستاد انتخابات استان بوشهر با بیان اینکه موضوع آموزش به عنوان یک اصل محوری دنبال شده است اظهار داشت: تمامی کارگروه‌های انتخابات شهرستان‌های استان بوشهر تشکیل شده و جلسات آن‌ها به‌صورت هماهنگ و مستمر در حال اجرا است.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر از تجهیز شعب اخذ رأی استان به شبکه فیبر نوری تصریح کرد: در راستای تقویت زیرساخت‌ها به ویژه در بخشداری‌ها، تفاهم‌نامه‌ای بین شرکت مخابرات و ستاد انتخابات استان بوشهر برای اجرا شبکه فیبر نوری منعقد شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر عنوان کرد: همچنین هیئت‌های اجرایی در سراسر استان با حضور نمایندگان اقشار مختلف شکل گرفته و این فرایند بدون حاشیه و با دقت لازم انجام شده است.

پورات از آغاز ثبت‌نام قطعی داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی خبر داد و بیان کرد: از امروز ۲۷ مهر ماه ثبت‌نام داوطلبان نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی آغاز شده و تا سوم آبان ماه به مدت ۷ روز ادامه دارد.

وی فرایند ثبت‌نام را به‌صورت کاملاً الکترونیکی دانست و خاطرنشان کرد: داوطلبین که کد رهگیری خود دریافت کرده‌اند با شماره تلفنی که پیش ثبت‌نام انجام داده‌اند وارد درگاه وزارت کشور شوند و کار برگ ثبت‌نام را تکمیل کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: توصیه می‌شود داوطلبان قبل از ثبت‌نام اطلاعیه شماره ۸ و ۹ ستاد انتخابات کشور را به دقت مطالعه کنند.

وی بیان کرد: همه اطلاعات قبلی تکمیل شده در مرحله پیش ثبت نام‌ها، پیش روی داوطلبان قرار خواهد گرفت و اگر اطلاعات آنان نیاز به ویرایش مجدد دارد، می‌توانند آن را انجام دهند.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر اظهار کرد: در این مرحله لازم است داوطلبان یک حساب غیرتجاری بانکی را معرفی کرده و در عین حال فرم ۵ سال سابقه اجرایی، پژوهشی و یا قضایی را تکمیل کنند.

پورات یادآور شد: ثبت‌نام انتخابات مجلس خبرگان رهبری هم از ۱۴ آبانماه به مدت یک هفته به‌صورت حضوری در مرکز فرمانداری استان بوشهر انجام خواهد شد.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار