نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: قرآن انسان ها را زنده می کند، این انسانی که ما می بینم زنده است یعنی دارای روح است، حرکت می کند و حرف می زند، قرآنی می فرماید ما این انسان را زنده می کنیم.
کد خبر: ۱۱۳۲۰۹۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۷ 16 October 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام "الله نور کریمی تبار" در مراسم تجلیل از برگزیدگان قرآنی در تبلیغات اسلامی ایلام  اظهار کرد: برگزاری مسابقات لیگ قرآنی با حضور ۹۰۰ قرآن آموز تجریه جدید و حرکت قابل تقدیری در استان ایلام است.

وی بیان کرد: قرآن انسان ها را زنده می کند، این انسانی که ما می بینم زنده است یعنی دارای روح است، حرکت می کند و حرف می زند، قرآنی می فرماید ما این انسان را زنده می کنیم.

امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه طبق فرمایش قرآن کریم، حیات طیبه در این دنیا حیات جدیدی نیست، افزود: همین انسانی که در دنیا زندگی می کند و برخی که دارای ایمان و عمل صالح هستند دارای حیات طیبه یعنی زندگی پاک هستند و پاداش این افراد نیکوتر از آنچه در این دنیا از خود بر جای گذاشته اند، داده می شود.

حجت لاسلام کریمی تبار افزود: شهدای ما دنبال این هستند که خدا جانشان را بگیرد، این همان حیات طیبه است، یکی از آثار حیات طیبه این است که فرد محبوب دیگران است و به آنچه خداوند روزی داده، قانع هستند، در مقابل افرادی داریم که دنبال کینه، دشمنی، حسد، انتقام هستند، که ۲ عالم متفاوت است.

وی افزود: حاج قاسم سلیمانی از جمله افرادی است که خداوند او را محبوب دل ها کرد و ما برای او اشک ریختیم، خداوند برای انسان ها متناسب با ایمانی که دارند به آنها محبوبیت داده و تاثیرگذاری شیطان روی آنها پایین می آید.

امام جمعه ایلام افزود: امیدوارم مفاهیم قرآنی در جامعه فرهنگ سازی شود و نسل جوان و نوجوان را با ایم مفاهم آشنا کرد، اگر این مفاهیم در زندگی جاری شود سبک زندگی متفاوتی خواهیم داشت.

وی بیان کرد: وجود مفاهیم قرآنی در زندگی انسان باعث می شود در این دنیای متلاطم، در اوج آرامش باشد هرچند از نظر اقتصادی هم در پایین باشد و به هر آنچه خدا به او داده راضی است./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار