معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهرکرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی از حضور در جلسات و مراسماتی که به جانبداری از کاندیدای خاص منجر می‌شود به شدت پرهیز کنند.
کد خبر: ۱۱۲۷۹۵۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۶ 24 September 2023

به گزارش تابناک بوشهر، اکبر پورات روز یکشنبه در جمع مسوولان استان بوشهر با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار کرد: از ابتدای مهر ماه وارد مرحله اجرایی فرایند انتخابات خواهیم شد و از ۲۷ مهر تا ۳ آبان ماه ۱۴۰۲ ثبت نام نهایی از داوطلبین به صورت الکترونیکی در پنجره واحد وزارت کشور انجام خواهد شد.

وی افزود: تمامی دستگاه‌های اجرایی مطابق با شرح وظایف خود، پیوست انتخاباتی را برای ارتقای مشارکت در انتخابات پیش‌رو مد نظر قرار دهند و پیشنهادات خود در راستای تقویت مشارکت به ستاد انتخابات استان ارسال کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بر تشدید همکاری دستگاه‌های اجرایی استان و شهرستان‌ها با ستاد انتخابات تاکید کرد.

پورات تصریح کرد: همچنین در راستای اهمیت انتخابات، دستگاه‌های فرهنگی نشست‌های بصیرتی با محوریت اهمیت انتخابات و مشارکت حداکثری برای جامعه هدف برگزار کنند.

وی عنوان کرد: دستگاه‌های مرتبط با حوزه مدارس و دانشگاه به ویژه ادارت آب و برق برای خدمت رسانی مطلوب به دانش آموزان و دانشجویان در سال تحصیلی جدید تلاش کنند و از قطع نمودن آب و برق مدارس و دانشگاه‌ها جلوگیری کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر یادآور شد: مدیران و تمامی کارکنان دستگاه‌های اجرایی نسبت به تکریم ارباب رجوع، خانواده شهدا و ایثارگران در جهت تسهیل و پاسخگویی مناسب و مطابق با قانون نهایت تلاش و همکاری لازم داشته باشند.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار