استاندار ایلام گفت: تکمیل طرح های ایلام نیازمند توجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی است. امیدواریم با نگاه ویژه سازمان مدیریت و برنامه ریزی هر چه زودتر شاهد تکمیل این طرح ها و اختصاص بودجه مناسب برای اجرایی شدن آنها باشیم.
کد خبر: ۱۱۲۶۶۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۹ 16 October 2015
استاندار ایلام گفت: تکمیل طرح های ایلام نیازمند توجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی است.

به گزارش تابناک ایلام ، محمدرضا مروارید در دیدار با علی اکبر حاج محمدی مشاور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور اظهار کرد: طرح های نیمه تمام زیرساختی متعددی در استان وجود دارد که از مهمترین آنها می توان به بیمارستان ۳۶۰ تختخوابی، پروژه راهسازی ایلام - مهران، ورزشگاه ۱۵ هزار نفری ایلام و احیای جنگل های بلوط زاگرس اشاره کرد.

وی افزود: امیدواریم با نگاه ویژه سازمان مدیریت و برنامه ریزی هر چه زودتر شاهد تکمیل این طرح ها و اختصاص بودجه مناسب برای اجرایی شدن آنها باشیم.

استاندار ایلام یادآور شد: از مجموع ۴۴ پروژه سفر ریاست جمهوری ۱۱ طرح (۲ استانی ویژه و ۹ ملی) در مراحل پایانی به صورت نیمه تمام باقی مانده که نیازمند اختصاص اعتبار و توجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور برای اتمام پروژه هاست.

مروارید اضافه کرد: دولت تدبیر و امید به ویژه شخص رییس جمهوری به وعده های سفرهای استانی خود پایبند هستند و به طور دقیق روند اجرای آنها را رصد می کنند و امیدواریم سفر مشاور سازمان زمینه ساز حضور دکتر نوبخت به ایلام باشد تا ضمن آشنایی بیشتر به وضعیت طرح های در دست اجرا منابع مورد نیاز جدیدی برای تکمیل آنها اختصاص یابد.

استاندار ایلام با اشاره به در پیش بودن ایام اربعین و تردد حدود سه میلیون نفر از زوار برای شرکت در آیین های این روز گفت: هر هزینه ای که در این حوزه صورت پذیرد، یک سرمایه گذاری برای حفظ ارزش های اسلامی است که می طلبد تا تصمیم گیران در سطوح ملی به این امر توجه ویژه کند.

ایلام از استان های بکر به لحاظ منابع طبیعی، آب و خاک و ذخایر ارزشمند انرژی همچون نفت و گاز است که با تایید نهایی منطقه آزاد تجاری مهران فعالیت های تجاری و بازرگانی در این استان گسترش چشمگیری خواهد یافت، استان برای جلب سرمایه گذاران و بازرگانان داخلی و خارجی با کمبود امکانات زیرساختی مواجه است که امیدواریم با عنایت ویژه سازمان مدیریت وبرنامه ریزی منابع لازم برای ایجاد این امکانات تامین و زمینه جذب اعتبارات کافی در حومزه ها فراهم شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار