مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: با انتقال ۱۷ هزار و ۷۰۰ زائر اربعین حسینی با ۵۳۷ دستگاه اتوبوس از مرز شلمچه به استان بوشهر عملیات انتقال زائران به استان پایان یافت.
کد خبر: ۱۱۲۵۶۲۴
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۱ 10 September 2023

به گزارش تابناک بوشهر، عبدالکریم اخترشناس صبح امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه در ایام اربعین حسینی خدمات لازم به زائران ارائه شد، اظهار داشت: خدمات انتقال زائران از پایانه‌های مسافربری با اتوبوس به مرز شلمچه شبانه‌روزی بود و تسهیلات لازم برای رفاه حال مسافران ارائه شد.

وی با اشاره به اینکه عملیات انتقال زائران از بوشهر به مرز شلمچه از ۲۷ مردادماه آغاز شد گفت: از ۲۷ مرداد تا ۱۸ شهریور یک هزار و ۳۵۷ سرویس اتوبوس برای رفت و برگشت زائران بوشهری اقدام کردند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر با اشاره به انتقال ۱۶ هزار و ۷۵۸ مسافر از پایانه‌های استان به مرز شلمچه گفت: با انتقال ۱۷ هزار و ۷۰۰ زائر اربعین حسینی با ۵۳۷ دستگاه اتوبوس از مرز شلمچه به شهر‌های مختلف استان بوشهر عملیات انتقال زائران به استان پایان یافت.

اخترشناس با بیان اینکه در برگشت زائران از مرز شلمچه روزانه ۹۰ دستگاه اتوبوس فعالیت می‌کرد، افزود: در ایام اربعین حسینی امسال ۱۸۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی استان بوشهر نسبت به انتقال زائران از شهر‌های مختلف استان به مرز شلمچه و جهت مخالف مشارکت کردند.

وی فعالیت گشت‌های راهداری استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: گشت‌های راهداری در همه محور‌های مواصلاتی استان به ویژه در جاده‌های منتهی به استان خوزستان تا مرز شلمچه شبانه‌روزی فعالیت کردند.
منبع/تسنیم

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار