معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از ثبت اقامت بالغ بر ۸۳ هزار نفر روز در مدارس و اقامتگاه‌های آموزش و پرورش استان در تابستان امسال خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۵۵۶۸
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱ 10 September 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا فردین یاوری با اشاره به بسته شدن پرونده اسکان تابستانی در مدارس کرمانشاه، گفت: تابستان امسال  ۸۳ هزار و ۳۸۴ نفر روز پذیرش در خانه های معلم و مدارس استان به ثبت رسیده که بخش قابل توجهی از این میزان به اسکان زوار اربعین اختصاص داشته است.

یاوری با بیان اینکه از ابتدای تابستان امسال ۱۰ هزار و ۳۸۹ خانوار مهمان خانه‌های معلم و مدارس استان کرمانشاه شدند، گفت: تابستان امسال ۷۸۹۳ خانوار فرهنگی و ۲۴۹۶ خانوار غیرفرهنگی مهمان مجموعه آموزش و پرورش استان شدند.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه تابستان امسال ۱۴۴ مدرسه با ۸۷۱ کلاس درس، سه خانه معلم شهر کرمانشاه با ظرفیت ۵۰۰ تخت آماده اسکان زوار اربعین و مسافران تابستانی استان شده بودند، گفت: در مجموع ۳۲۰ نفر از عوامل اجرایی درگیر اسکان فرهنگیان در مراکز اقامتی آموزش و پرورش در استان بودند.

وی با اشاره به اتمام پذیرش مسافران تابستانی در مدارس استان، گفت: خانه های معلم استان کماکان پذیرای میهمانان فرهنگی خواهند بود، اما مدارس به واسطه قرار گرفتن در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید و به منظور آماده سازی برای حضور دانش‌آموزان، امروز و فردا(۱۹ و ۲۰ شهریور) آخرین میهمانان تابستانی خود را بدرقه خواهند کرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار