پیشرفت فیزیکی طرح توسعه بیمارستان کودکان امام حسین اصفهان به ۸۵ درصد رسید.
کد خبر: ۱۱۲۵۵۵۹
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۱ 09 September 2023

رئیس مرکز درمانی فوق تخصصی کودکان امام حسین اصفهان گفت: این ساختمان خیر ساز به نام زنده یاد منصوری با زیر بنای ۲۵ هزار و ۳۰۰ مترمربع در حال ساخت است که پیشرفت فیزیکی آن اکنون به ۸۵ درصد رسیده است.
دکتر مهرداد معمارزاده افزود: این بخش از بیمارستان در هشت طبقه مجهز به پنج اتاق عمل، جراحی قلب، مغز واعصاب با ۵۰ تخت آی سی یو در حال ساخت است که با بهره برداری از این طرح ۲۷۰ تخت به این مرکز درمانی افزوده می‌شود.
وی گفت: تاکنون برای ساخت این مجموعه از بیمارستان ۶۰ میلیارد تومان اعتبار دولتی اختصاص یافته و ۴۵۰ میلیارد تومان کمک خیر سلامت هزینه شده است.
رئیس مرکز درمانی فوق تخصصی کودکان امام حسین اصفهان افزود: همچنین دوسال پیش در سفر ریاست جمهوری به اصفهان تامین اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومان هم وعده داده شد که ۴۰ میلیارد تومان آن در قالب اوراق و ۱۰ میلیارد تومان هم نقدی اختصاص پیدا کرد.
دکتر مهرداد معمارزاده گفت: برای تکمیل این طرح به ۱۸۰ میلیارد تومان دیگر نیاز است که در صورت تامین اعتبار تا ۲۲ بهمن امسال بهره برداری خواهد شد.
مرکز درمانی فوق تخصصی کودکان امام حسین اصفهان هشتمین مرکز فوق تخصصی کودکان دانشگاهی در کشور است به ۱۹۰ تخت فعال بستری مجهز است و در این مرکز امکان جراحی روازنه ۴۵ تا ۵۰ بیمار و مراجعه ۷۰۰ بیمار به درمانگاه‌ها و بستری ۸۰ بیمار در اورژانس برخوردار است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار