استاندار ایلام؛
استاندار ایلام بیان داشت : ایلام باید به عنوان پایتخت خادمان زائران اربعین حسینی در کل کشور شهره و نامگیر است و برای این منظور باید زیرساخت های اربعین استان تقویت یابد.
کد خبر: ۱۱۲۴۵۸۰
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰ 04 September 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ بهرام نیا در بازدید از قرارگاه رسانه ای اربعین گفت : مردم ایلام باوجود کمبودها و محرومیت ها اما همواره به نظام، انقلاب و اهل بیت (ع) وفادار بوده اند و اربعین به مردم ایلام عزت و سربلندی بخشید و به گذرگاه اول تردد زائران بدل شده است.

وی افزود : اربعین ایلام را گرانیگاه، قطب و نقطه اتصال زائران و خادمان از همه اقوام و مذاهب شیعی و غیرشیعی و ادیان الهی شده و ایلام به برکت اربعین در جهان اسلام شناخته شده است.

بهرام نیا ادامه داد : تلاش برای توسعه استان ایلام از نظر امکانات، تجهیزات، فضای فیزیکی و معنوی باید در دستور کار مسئولان، رسانه ها و هنرمندان باشد.

وی مطرح کرد : باید نگاه رسانه ها و افکار عمومی در خصوص استان ایلام برگرفته از مزایای اربعین و با نگاه حاکی از توسعه باشد

استاندار ایلام خاطرنشان کرد : اربعین سال گذشته سه میلیون و ۳۰۰ هزار نفر زائر از مرز مهران تردد کردند و پیش بینی می شود اربعین امسال چهار میلیون نفر از مرز مهران تردد کنند.

بهرام نیا اظهار داشت :رسانه ها باوجود کمبود امکانات و تنها بر اساس علاقه و عشق به اهل بیت (ع) و تعصب استان ایلام برای اعتلای فرهنگ اربعین و انعکاس خدمات مردم و مسئولان به زائران فعال هستند و اخبار اربعین را انعکاس می دهند./ع

 

بیشتر بخوانید:

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار