استاندار قم گفت: از همه تفکرات در مدیریت‌ها و بخش‌های مختلف استان استفاده خواهد شد و قبل از اینکه مردم به سراغ ما بیایند ما به سراغ مردم خواهیم رفت و از هر ظرفیتی در راستای حل مشکلات آن‌ها استفاده خواهیم کرد.
کد خبر: ۱۱۲۲۰۷۳
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۳ 23 August 2023

به گزارش تابنک قم، مراسم تکریم سیدمحمدتقی شاهچراغی استاندار سابق و معارفه سیدمحمد آقامیری به عنوان استاندار جدید قم عصر‌ امروز با حضور احمد وحیدی وزیر کشور، آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری و احمد امیرآبادی فراهانی نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران کل دستگاه‌های دولتی و اجرایی استان در سالن جلسات کرامت استانداری قم برگزار شد.

استاندار سابق قم در این جلسه به گزارش عملکرد دولت سیزدهم طی ۲ سال اخیر در قم پرداخت و اظهار کرد: روزی که وارد استانداری شدیم در قم مشکلاتی داشتیم که نتیجه ترک فعل‌ها در یک الی دو دهه اخیر بود.

وی افزود: از روز اول سعی کردیم با افزایش اتحاد بین وزارتخانه‌ها، مدیریت استان و مدیران کل دستگاه‌های استان قم به حل مشکلات بپردازیم.

شاهچراغی گفت: اتفاقاتی  طی ۲ سال اخیر افتاد که در تاریخ کم‌نظیر بود. مترو، منوریل و فرودگاه قم به عنوان پروژه‌های کلان استان امروز بعد از گذشت یک دهه تعیین تکلیف شده است.

در ادامه این جلسه آیت‌الله حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه استاندار نماینده عالی است، ابراز کرد: پیام ما از قم به رئیس جمهور و هیأت دولت این است که قم ظرفیت بالایی دارد و این استان نباید مانند استان‌های دیگر محاسبه شود.

وی با اشاره به اینکه پروژه‌های نیمه تمام قم باید در اولویت قرار بگیرد، مطرح کرد: پس از این اولویت باید به دنبال نقشه راه جدیدی برای پیشرفت و آبادانی قم بود.

در ادامه این جلسه سیدمحمد آقامیری استاندار جدید قم بیان کرد: باتوجه به روایتی که از وضعیت قم انجام شد، متوجه شدیم که این استان مشکلات متعددی در حوزه‌های مختلف داشته که با تلاش استاندار سابق قم بخشی از آن‌ها حل و تعیین تکلیف شده است.

وی افزود: بنده به عنوان خادم مردم تلاش خواهم کرد ادامه‌دهنده جهاد خدمت در استان قم باشم تا شاهد اتفاقات مثبت‌تری به نفع مردم قم باشیم.

استاندار قم تصریح کرد: آغاز فعالیت خدمت بنده در استان با سرلوحه قراردادن فرمایشات رهبر انقلاب است. ایشان در سخنرانی‌‌های خود فرموده‌اند مشکلات کشور با روحیه جهادی رفع می‌شود.

وی ادامه داد: جهاد کلمه‌ مقدسی است؛ جهاد یک تفکر ارزشمند است که باید در راستای خدمت به مردم و محرومین استفاده شود.

آقامیری خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت‌های نخبگانی، دانش فنی روز و شرکت‌های دانش‌بنیان در راستای حل مشکلات و توسعه قم در مدیریت جدید استان در دستور کار ما خواهد بود.

وی افزود: واقعیت این است که در دوره مدیریت جدید از همه تفکرات استفاده خواهد شد، ما به سراغ مردم خواهیم رفت و از هر ظرفیتی در راستای حل مشکلات آن‌ها استفاده می‌کنیم.

آقامیری عنوان کرد: استان قم به عنوان شهرکریمه اهل بیت(ع)، ظرفیت‌های قابل توجهی دارد. حضور مسجد مقدس جمکران، حرم حضرت معصومه(س)، علما و بزرگان دینی و چهره‌های حوزوی و دانشگاهی از ویژگی‌های مهم استان است.

استاندار قم گفت: این قول را به مردم عزیز خواهم داد تا روزی که توفیق خدمت به آن‌ها را دارم، تلاش می‌کنم تا گامی ارزشمند برای استان قم برداشته شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار