کد خبر: ۱۱۲۱۳۹۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۵ 19 August 2023
 به گزارش تابناک مازندران از روابط عمومی دانشگاه مازندران، هم‌زمان با فرا رسیدن ۲۶ مرداد، سال‌روز ورود آزادگان به میهن اسلامی، در مراسمی با حضور دکتر حشمت‌اله علی‌نژاد رییس دانشگاه از آزادگان شاغل در دانشگاه مازندران تجلیل شد. 
تجلیل از همکاران آزاده دانشگاه مازندران به‌مناسبت سال‌روز ورود آزادگان به میهن اسلامی  

   بر اساس این گزارش، در این مراسم که در دفتر معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه برگزار گردید، دکتر علی‌نژاد با اشاره به تاثیر حضور ایثارگران در سلامت و تقویت بعد معنوی دانشگاه، از آزادگان به‌عنوان پدران معنوی دانشجویان یاد کرد که می‌توانند با بیان خاطرات و تجربیات خود، در تربیت نسل جوان انقلابی، گام‌های موثری بردارند.

       حجت‌الاسلام دکتر سید باقر حسینی مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه مازندران نیز در این مراسم، ثمره حضور آزادگان و ایثارگران در دانشگاه به‌عنوان یکی از ارکان اصلی اقتدار کشور را یادآور مسیر سخت نظام در طی سالیان متمادی دانست و گفت: امروز ما این اقتدار و عزت نظام اسلامی را مدیون این عزیزان هستیم و وظیفه امروز ما، انجام به تکلیف و ماموریت‌های محوله به نحو مطلوب در راستای اعتلای ایران اسلامی است.

       دکتر مرتضی علویان معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، گرامی‌داشت مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی را یک وظیفه همگانی دانست و افزود: تاثیر آموزه‌های اسلامی در طول دوران دفاع مقدس به‌ویژه در خصوص اسرا و آزادگان بسیار مشهود است که نمونه‌های بارز آن در تاثیر آزادگان ایرانی بر افسران عراقی و تاثیرپذیری اسرای عراقی از ایرانیان قابل مشاهده است.

       دکتر علویان افزود: حضور جانبازان و آزادگان در مسوولیت‌های اجرایی دانشگاه، بیانگر نگاه ویژه به حفظ ارزش‌ها و تکریم نیروهای ارزشی متخصص و متعهد است.

       در ادامه این مراسم، هر یک از آزادگان به بیان خاطرات و نظرات خود پرداخته و در پایان، از 12 نفر از آزادگان شاغل در دانشگاه با اهدای لوح سپاس، تجلیل شد. اقامه نماز جماعت و عکس دست‌جمعی نیز از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

       در زیر اسامی آزادگان سرافراز دانشگاه مازندران را مشاهده می‌کنید:

آزاده سرافراز دکتر یحیی کامیابی

آزاده سرافراز دکتر مهدی تقی‌زاده طبری

آزاده سرافراز دکتر علی‌اکبر جعفری

آزاده سرافراز دکتر رحمت‌الله معمار

آزاده سرافراز مسعود زبردست

آزاده سرافراز سید رمضان غلامی

آزاده سرافراز سیدمنصور ابراهیمی

آزاده سرافراز علی عاشوری

آزاده سرافراز سیف‌الله اکبرزاده

آزاده سرافراز غلام‌رضا لطفعلی‌تبار

آزاده سرافراز خضراله الهی

آزاده سرافراز احمد حسن‌پور 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار